اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان بازرسی کل کشور:

قزوین با برگزاری جشنواره اسباب‌بازی جهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان بازرسی کل کشور گفت: جمعیت زیادی برای بازدید از جشنواره نوروزی قزوین و نمایشگاه صنایع دستی که در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد و با برگزاری این جشنواره قزوین جهانی می‌شود.

قزوین با برگزاری جشنواره اسباب‌بازی جهانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین سیداحمد نصری در حاشیه بازدید از دومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی اظهار کرد: جمعیت زیادی برای بازدید از جشنواره نوروزی قزوین و نمایشگاه صنایع دستی که در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد، آمده بودند که این استقبال  مردم بسیار جالب بوده و قزوین را جهانی می‌کند.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت مجموعه تاریخی سعدالسلطنه که در سطح دنیا بی‌نظیر است کار ارزشمندی تلقی می‌شود که با برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی در آن موجب شناخته‌تر شدن این مجموعه عظیم در سطح بین‌المللی می‌شویم.

نصری تصریح کرد: شهر قزوین با توجه به استعدادهایی که دارد قابلیت جهانی شدن را دارد و برگزاری اینگونه برنامه‌ها ما را برای دست‌یابی به این مهم نزدیک می‌کند.

وی از لزوم توجه به تولید اسباب‌بازی‌های بومی صحبت کرد و گفت: جزیره‌ای مثل هنگ‌کنگ در چین از بخش تولید اسباب‌بازی درآمدی بیشتر از درآمدهای نفتی ایران کسب می‌کند و اگر ما بتوانیم نسبت به تقویت حوزه تولید بازی و اسباب‌بازی‌های محلی قدم برداریم مؤثر است.

نصری افزود: در این صورت علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، فرهنگ ایرانی اسلامی در دیگر کشورها شناخته می‌شود و قادر خواهیم بود صادراتی از این بخش‌ها به دیگر کشورها داشته باشیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول