اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان سنندج خبر داد

افزایش 20 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در سنندج

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج از افزایش 20 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در این شهرستان خبر داد.

افزایش 20 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید عدنانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج از سازماندهی 16 هزار و 342 نفر ورزشکار در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این میزان ورزشکار سازمان‌یافته در مقایسه با سال‌های گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی میزبانی 30 دوره مسابقات استانی، 25 دوره مسابقات کشوری، 32 دوره مسابقات دوستانه، برگزاری هشت همایش عمومی و خانوادگی، سه دوره تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان سنندج و برگزاری 20 مراسم فرهنگی ورزشی را به عنوان تعدادی از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان سنندج عنوان کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سنندج به افزایش تعداد هیئت‌های ورزشی این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 89 تعداد هیئت‌های ورزشی سنندج 32 مورد بود که تا پایان سال 90 به 40 هیئت ورزشی فعال رسید.

به گفته وی، تعداد باشگاه‌های بانوان سطح این شهرستان سال گذشته افزایش خاصی در پیش داشته و از 26 باشگاه به 36 باشگاه رسیده است.

عدنانی همچنین به افزایش باشگاه‌های آقایان در سنندج اشاره کرد و افزود: در سال 89 تعداد باشگاه آقایان در این شهرستان 49 باشگاه بود، که خوشبختانه سال گذشته این میزان به 76 باشگاه فعال رسیده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد جلسات با فرمانداری این شهرستان از 25 جلسه به 41 جلسه رسید، تصریح کرد: در گذشته تعامل با ارگان‌های دولتی به 90 درصد رسید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سنندج در ادامه به برنامه‌های پیشنهادی این اداره در سال جاری اشاره و اظهار کرد: حدود 30 برنامه از جمله ساماندهی هیئت‌های ورزشی و نظارت بر فعالیت این هیئت‌ها در راستای توسعه ورزش قهرمانی، ساماندهی ورزشکاران ورزش‌های همگانی به منظور ایجاد خدمات و امکانات، فعال نمودن پایگاه‌های قهرمانی، ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران، توسعه و تریج ورزش محلات و روستایی عشایری و غیره از جمله برنامه‌های این اداره است.

وی از فعالیت 49 مربی خانم و 67 مربی آقا در سطح هیئت‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: در بین هیئت‌های ورزشی این شهرستان هم‌اکنون از 59 نفر داور خانم و 70 نفر داور آقا برخوردار هستیم.

به گفته وی، سرانه‌ ورزشی در شهرستان سنندج برای هر نفر 25 سانتی مترمربع است.

عدنانی در پایان از احداث خوابگاه 400 نفری و از سرگیری احداث و تکمیل سالن 6 هزار نفره این شهرستان به عنوان بزرگترین پروژه‌های عمرانی یاد کرد و افزود: احداث سالن‌های سقف کوتاه برای ورزش‌های رزمی، تعمیر استخر روباز، تعمیر و مرمت استادیوم ملک‌نیا و محوطه‌سازی آن از دیگر برنامه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان سنندج است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول