اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 5.5 هکتار

مجموعه ورزشی کارگران کهنوج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهنوج گفت: مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان در زمینی به مساحت 5.5 هکتار احداث می‌شود.

مجموعه ورزشی کارگران کهنوج احداث می‌شود

عباس اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: برای رفاه حال کارگران به زودی کارت خرید اعتباری به مبلغ یک‌میلیون و 500 هزار تومان با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با پیگیری‌های فرمانداری کهنوج راه‌اندازی مجدد نیروگاه یک‌هزار مگاواتی در دستور کار قرار گرفته است.

اکبری با توجه به نامگذاری سال 91 تصریح کرد: همچنین امیدواریم در صورت ورود بخش خصوصی به معادن تیتانیوم مشکل اساسی اشتغال در این شهرستان رفع شود.

وی ابراز داشت: ما نیز در شهرستان‌های جنوبی همراه با برنامه‌های دولت در زمینه اشتغال پیش می‌رویم.

اکبری با اشاره به اینکه به زودی بحث مشاغل خانگی در دستور کار قرار می‌گیرد، بیان داشت: همچنین بر اساس دستورالعمل ریاست جمهوری به فارغ‌التحصیلان بیکار بخش کشاورزی در راستای توسعه این بخش، تسهیلات ارزان‌قیمت، زمین، مجتمع گلخانه‌ای و دامپروری یک‌هزار رأسی دام قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهنوج گفت: مجموعه ورزشی کارگران در زمینی به مساحت 5.5 هکتار جنب ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی و مصلای شهر کهنوج در کیلومتر سه جاده قلعه‌گنج، در نظر گرفته شده است که در سال جاری تأمین اعتبار و آغاز به ساخت می‌شود.

اکبری با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 8 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است، عنوان کرد: تاکنون یک‌هزار و 600 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سامانه رصد اشتغال 93 درصد پیشرفت وجود داشته است، اذعان داشت: در این شهرستان برای یک‌هزار و 761 نفر اشتغالزایی شده است.

اکبری همچنین با اشاره به ورزش کارگری شهرستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته تیم فوتبال کارگری کهنوج در استان کرمان مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول