اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار تشریح کرد

مهم‌ترین فعالیت‌های ورزش شهریار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره را در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 91 تشریح کرد.

مهم‌ترین فعالیت‌های ورزش شهریار

احمد عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شهریار اظهار داشت: سال 91 را با تدوین تقویم ورزشی از سوی هیئت‌های مختلف آغاز کردیم و تلاش داریم به نسبت سال گذشته در ادامه روند سال‌های اخیر عملکرد بهتری را در کسب مدال‌های داخلی و برون مرزی به ثبت برسانیم.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های سال 91 اشاره کرد و گفت: اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان به مدت یک هفته در سالن شورا برگزار شد و پنج والیبالیست و یک مربی شهریاری نیز در این اردو حضور داشتند.

عبدالوند افزود: معرفی هیئت شطرنج شهریار به عنوان هیئت برتر استان تهران در سال 90، حضور امیررضا چگینی در مسابقات بین‌المللی سیراکوف و کسب مدال نقره وزن 96 کیلوگرم، حضور کشتی‌گیران جوان شهریار در مسابقات انتخابی تیم ملی به نام‌های پیام زرینی، مهدی علیاری و امید زرین‌چگینی، دعوت سه بوکسور شهریاری به نام‌های سیامک تمینی، علی ساحل‌گزین و محمد قربانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و کسب مقام حسین جوکار و وحید خالقی در دو و میدانی جوانان کشور رویدادهای مهم ورزش شهریار در دو ماهه اخیر بوده است.

عبدالوند به عملکرد موفق بانوان هم اشاره کرد و گفت: دو داور بانوی شهریاری با حضور در کلاس داوری بین‌المللی کاراته در کشور مالزی موفق به کسب گواهینامه درجه b شدند، ضمن آنکه تیم فوتسال بانوان شهریار نیز توانست با پیروزی‌های ارزشمند در طی هفته‌های اخیر خود را به صدر جدول لیگ دسته اول کشور برساند و از شانس اول صعود به لیگ برتر کشور برخوردار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در پایان گفت: خوش‌بختانه در سال 91 نیز شاهد عملکرد شایسته ورزشکاران شهریار در مسابقات داخلی و خارجی هستیم و امیدواریم این روند را در ادامه سال نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول