اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

تمسک به ثقلین راه غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: تنها راه غلبه بر مشکلات و مبارزه با تهاجم فرهنگی تمسک به ثقلین است.

تمسک به ثقلین راه غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نور‌پور ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از امور تأکید شده دین مبین اسلام است، اظهار داشت: مسئولان و دولت‌مردان باید بدانند که خدمت شایسته و بی‌منت در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از بارزترین نمونه‌های خدمت به مردم است.

وی افزود: مسئولان باید در رفع مشکلات مردم تمامی تلاش خود را به کار گرفته و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند و بدانند که مردم در نظام جمهوری اسلامی، انتظار بیشتری از مسئولان خود دارند.

امام جمعه خرمدره با تأکید بر لزوم ولایت‌مداری و حفظ وحدت و همدلی تمامی آحاد جامعه بیان داشت: امروز حفظ و تقویت وحدت اسلامی و ملی از ضروری‌ترین امور کشور است، که همگان باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت غیور ایران هستند که در این رابطه تمامی آحاد جامعه باید با حرکت در مسیر ولایت، این توطئه‌های را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام نور‌پور با اشاره تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: تنها راه غلبه بر مشکلات و مبارزه با تهاجم فرهنگی تمسک به ثقلین است.

وی اضافه کرد: اگر فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن کریم بر جامعه حاکم باشد دادگاه‌های ما خلوت شده سلامت و امنیت خانواده‌های ما بیمه می‌شود و در این میان بسیاری از بداخلاقی‌ها و ناهنجاری‌ها کاهش و به حد صفر می‌رسد.

فرماندار خرم‌دره در این جلسه با بیان اینکه اهل بیت و قرآن یکی از موضوع‌های مهم در جامعه ما است، گفت: رستگاری انسان و جامعه انسانی مرهون آموزه‌های قرآنی و دینی است و اگر جامعه‌ای رفتار و کردار خود را با قرآن و عترت هماهنگ کند آن جامعه مدینه فاضله می‌شود.

وی تصریح کرد: حکومت ما حکومت دینی و بر اساس فطرت انسانی تشکیل پیدا کرده است و اگر امروز ما عزتی در دنیا می‌بینیم به دلیل اتکا به همین اصول اساسی در جامعه یعنی قرآن و عترت است.

نوری‌پور با بیان اینکه مردم ما از بزرگ‌ترین قدرت جهان یعنی قرآن و ائمه اطهار بهره‌مند هستند، ابراز داشت: با این مهم و با گسترش و آموزش قرآن در مساجد‌، اداره‌ها و مدارس می‌تواند به هدف خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول