اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید قم:

راهیان نور موجب بی‌اثر شدن تهاجمات فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: تاثیری که راهیان نور بر جامعه اسلامی و جوانان ما می‌گذارد، سبب بی‌اثر شدن بسیاری از تهاجمات فرهنگی دشمن می‌شود.

راهیان نور موجب بی‌اثر شدن تهاجمات فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدکاظم پور امینی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور متشکل از خانواده‌های شهدا اظهار داشت: حرکت راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی هر ساله خیل کثیری از مشتاقان به فرهنگ ایثار و شهادت را به مناطق جنوب کشور می‌کشاند.

وی ادامه داد: بازدید از مناطقی که دلاور مردان میهنمان در آن ایستادگی کردند، به شهادت رسیدند و یا به فیض جانبازی نائل آمدند، برای بسیاری از مردم کشورمان سبب انس بیشتر با ارزش‌ها در آغاز هر سال جدید می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران قم هر سال در قالب کاروانی والدین، همسران و فرزندان شهدا را به این سرزمین‌ها اعزام می‌کند.

وی افزود: امسال نیز در اواخر بهمن‌ماه این کاروان‌ها که شامل 500 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان قم بود، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و این سفر معنوی اثرات بسیار خوبی بر خانواده‌های شهدا گذاشت.

پورامینی اضافه کرد: حضور خانواده‌های شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بر آنها که عزیزان خود را در این مناطق از دست داده‌اند، تاثیرات عمیقی می‌گذارد.

وی اظهار داشت: شرایطی که خانواده شهدا دارند، ایجاب می‌کند نگاه کمی به مقوله اعزام راهیان نور آنها نداشته باشیم و تلاش کنیم کیفیت این سفرها برای بهره‌گیری خانواده‌ شهدا بیشتر شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: تاثیری که راهیان نور بر جامعه اسلامی و جوانان ما می‌گذارد، موجب بی‌اثر شدن بسیاری از تهاجمات فرهنگی دشمن می‌شود و به دلیل موقعیت خانواده شهدا، این تاثیر روی این قشر چند برابر است.

وی اذعان داشت: کسانی که عزیزان خود را در راه حفظ و صیانت از این کشور از دست داده‌اند، به ارزش اقدامی که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی انجام داده‌اند، بیشتر واقف هستند.

پورامینی خاطرنشان کرد: حضور فرزندان شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سبب می‌شود این جوانان به زحماتی که پدرانشان متحمل شده‌اند، آگاه شده و راه آنان را با صلابت بیشتر ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور سبب می‌شود فرزندان شهدا احساس سربلندی کنند، افزود: حضور در سرزمین‌های نور یکی از بهترین راه‌های آشنا ساختن فرزندان شهدا با سیره و روش پدرانشان است و همین اردوهای راهیان نور است که سبب می‌شود این افراد به خانواده شهید بودن افتخار کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول