اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه هشترود:

اردوهای راهیان‌نور تاثیرگذارترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی ‌است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه هشترود با بیان اینکه 150نفر از دانشجویان دختر از هشترود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: اردوهای راهیان‌نور تاثیرگذارترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی ‌است.

اردوهای راهیان‌نور تاثیرگذارترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، عمران دوستی ظهر امروز در مراسم بدرقه دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: بیش از 150 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی هشترود با سه دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: اردوی راهیان‌نور یکی از برنامه‌های زیبا برای تجدید خاطره با شهدای عزیز بعد از دوران دفاع مقدس است.

دوستی، تحکیم پیوند نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس، آشنایی نسل جدید با فرهنگ، باورها و ارزش‌های دفاع مقدس و بصیرت‌شناسی  را از اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد.

وی افزود: این کاروان با حضور در مناطق دهلاویه، طلاییه، هویزه و اروندکنار یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

فرمانده سپاه هشترود گفت: اعزام جوانان و نسل سوم انقلاب به مناطق جنگی از بهترین راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

دوستی گفت: راهیان‌نور با بازدید از مناطق عملیاتی جبهه‌های جنگ با دلاورمردی‌ها، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و مدافعان حریم اسلام و ولایت بیشتر آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان سال‌های جنگ تحمیلی اکنون به یک آوردگاه بزرگ فرهنگی اجتماعی تبدیل شده به گونه‌ای که مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این مکان‌های مقدس و خاکریزهای خط مقدم جبهه فرهنگی و نبرد با دشمن با تجدید روحیه‌ای مضاعف، سال جدیدشان را آغاز می‌کنند.

دوستی تصریح کرد: امید است بتوان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه شهدا را ادامه داد چرا که عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان انقلاب و نظام است و باید با حفظ و پاسداری از ارزش‌های نظام راه شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ‌است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول