اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی:

نسخه مبارزه با تهاجم فرهنگی عرضه شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی گفت: نسخه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان برای همه مردم جامعه عرضه شود.

نسخه مبارزه با تهاجم فرهنگی عرضه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی نوروزی شامگاه روز گذشته در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیج دانشجویی شهرستان خوی اظهار داشت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد ملیت، هویت و استقلال کشور اسلامی ایران است و بسیجی باید در حفظ ارزش‌های ایران اسلامی و برافراشته شدن پرچم مقدس ایران در تمامی عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی کشور کوشا باشد.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران و جایگاه ویژه آن در سطح دنیا افزود: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب‌های دنیا متمایز کرده این است که انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که جهان با عقیده سکولاریسمی و لائیکی و جدایی دین از سیاست مواجه بود و مردم ایران به تمام دنیا اثبات کردند که دین و قرآن می‌تواند دنیا را احاطه و مدیریت کند.

نوروزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، رژیمی را سرنگون کرد که همه قدرت‌های استکبار جهانی آن را حمایت می‌کردند.

این مسئول با اشاره به انتقال آموزه‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز گفت: حفظ انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن برای نسل سوم خیلی مهم است و جوانان بسیجی باید الگوی تمامی جوانان بوده و با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی پیشتاز باشند.

وی با اشاره به بیداری و خیزش امت اسلامی در کشورهای منطقه تصریح کرد: انقلاب‌های صورت گرفته در این کشورها مصداق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است که فرمودند ما این انقلاب را به تمامی دنیا صادر می‌کنیم و این انقلاب‌ها از بیداری ملت ایران اسلامی نشأت گرفته است.

نوروزی در ادامه گفت: بیداری و خیزش امت اسلامی به همه دنیا نشان داد که هیچ وقت زیر بار سلطه استکبار نمی‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تهاجمات فرهنگی دشمن را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: مبارزه با تهاجم فرهنگی رسالت خطیر حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌‌هاست و این تهاجم که به صورت نا‌محسوس و بی سرو صدا روی می‌دهد نیازمند همیاری و همکاری مسئولان بوده و باید نسخه مقابله با تهاجمات را به تمامی مردم جامعه عرضه شود.

نوروزی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود چرا که اگر وحدت میان این دو برقرار نبود نیروهای مبارز جامعه انرژی خود را صرف خنثی کردن یکدیگر می‌کردند و همچنانکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند من بزرگترین پیروزی را آشتی میان دانشگاه و مدارس علمی می‌دانم.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول