اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ایریکوی ابهر خبر داد

ایجاد زمینه اشتغال برای 5 هزار نفر در ایریکوی ابهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ایریکوی ابهر گفت: زمینه اشتغال برای 5 هزار نفر در مجموعه ایریکوی ابهر ایجاد شده است.

ایجاد زمینه اشتغال برای 5 هزار نفر در ایریکوی ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلام رضا رزازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت ایریکوی ابهر عمدتا با حضور بخش خصوصی تحقق یافته و تا کنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون در این شرکت 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، تصریح کرد: همه برنامه‌ها از مرحله تولید تا مصرف با فعالیت کارگران این بخش انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ایریکوی ابهر از فعالیت 25 شرکت مربوط به شرکت ایریکو خبر داد و افزود: این مجموعه به طور مستقیم برای 5 هزار نفر زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه بخش‌های مختلف اندیشیده شده است.

رزازی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید واگن باری این مجموعه در سال جاری تصریح کرد: زمینه اشتغال 300 نفر نیز با راه‌اندازی این مجموعه محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی خط تولید حمل مواد معدنی، سوخت و تانکی در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: طراحی کل این خط توسط متخصصان داخلی انجام شده و در سال جدید نیز برنامه‌ریزی‌های آن ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ایریکوی ابهر با اشاره به تولید 80 درصد ارزش واگن‌های تولیدی این مجموعه یادآور شد:200 هزار دستگاه برای تولید قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول