اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی:

اشتغال دانشجویان رشته مامایی پیگیری شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: باید به امر اشتغال دانشجویان رشته مامایی بیشتر رسیدگی کرد.

اشتغال دانشجویان رشته مامایی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام حسینی فر ظهر امروز در همایش روز ماما در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهار کرد: من تمایل داشتم در کنار مراسم همایش و بزرگداشت این روز، از تعدادی از ماماهای استان دعوت به عمل می‌آمد تا آن‌ها نیز از مشکلات خودشان سخن بگویند.

وی افزود: گویا جامعه مامایی با توجه به زحماتشان، مشکلاتی دارند. پیشنهاد می‌کنم که به امر اشتغال دانشجویان متخصص در این حوزه رسیدگی بیشتر بشود.

وی افزود: مدیران در این حوزه در حال فعالیت برای جذب بیشتر دانشجویان هستند اما قطعا تا آن موقع زمان خواهد برد و امیدوارم که این تصمیم گیری‌ها ثمره خوبی بدهد.

حسینی فر در ادامه به اهمیت و ارزش این شغل پرداخت و گفت: نجات جان یک انسان ارزش و جذابیت بیشتری دارد، تعبیر قران کریم نیز از این موضوع این است که هر کس یک انسان را نجات بدهد گویی انسانیت را نجات داده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: نباید انسان با تکرار برخی کار‌ها فراموش کند که کار او چه عظمتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: شغل جامعه مامایی یک کار مقدس و کریمانه است و این جامعه در واقع همزمان هم مدیریت بحران و هم شغلشان را انجام می‌دهند که نیاز است بیشتر به مشکلات آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول