اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

بستر مناسب برای اشتغال جوانان فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه بر لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال‏زایی جوانان در این شهرستان تاکید کرد.

بستر مناسب برای اشتغال جوانان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‏های صنعتی استان تهران که با حضور معاون برنامه‏‏ریزی استاندار تهران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار فیروزکوه و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، برگزاری این قبیل جلسات و ستادها را در شهرستان فیروزکوه پر برکت و مبارک خواند.

وی افزود: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت‏رسانی و برطرف کردن مشکلات در زمینه‏های مختلف تلاش می‏کنند که اجر همه آنان نزد خداوند متعال محفوظ و ماندگار است.

امام جمعه فیروزکوه با توجه به آیه شریفه "والله سمیع علیم" در قرآن کریم تصریح کرد: خداوند متعال صدای سه چیز را می‏شنود که یکی صدای "مداد علما" بوده و این امر بیانگر اهمیت قائل شدن به علم و دانش و اطلاعات است.

استیری ادامه داد: خداوند متعال صدای "پای نگهبان" را نیز می‏شنود و این به منزله اهمیت دادن به موضوع امنیت در سطح جامعه است.

وی گفت: خداوند صدای "چرخ ریسندگی پیر زن" که به منزله جایگاه و اهمیت اشتغال در جامعه است را نیز می‏شنود.

امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر لزوم توجه به مسائل جامعه و نیازمندی‏های عصر حاضر افزود: با توجه به نظر صاحبان اندیشه در حوزه‏های مختلف از جمله عرصه صنعت و تولید و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغال‏زایی جوانان که همواره از دغدغه‏های اصلی کارگزاران نظام بوده است، می‏توان زمینه رشد و بالندگی کشور را در تمامی عرصه‏ها از جمله صنعت و تولید بیش از پیش فراهم کرد.

استیری گفت: تمام مسئولان در هر سمت و مسئولیتی که هستند در مقابل افراد جامعه مسئولیت دارند و باید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند تا موجبات رضایت‏مندی مردم و به دنبال آن خشنودی خداوند متعال را نصیب خود کنند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول