اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

توجه به اشتغالزایی کاهش پدیده قاچاق را در پی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: می‌توان با تعالی بخش اشتغال در کشور از کشیده شدن جوانان به‌ویژه در مناطق مرزی به سوی قاچاق جلوگیری کرد.

توجه به اشتغالزایی کاهش پدیده قاچاق را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران در مصلای نماز جمعه این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ارکان دین اسلام زکات است که همواره عدالت اجتماعی را به همراه خواهد آورد.

وی افزود: زکات رحمت و برکات الهی را به همراه داشته و جامعه را به سوی بی‌نیازی سوق می‌دهد.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: زکات سبب می‌شود امنیت جامعه ارتقا یافته و فقر ریشه‌کن شود به همین لحاظ از جایگاه والایی در دین مبین اسلام برخوردار است.

وی در ادامه با تبریک به‌مناسبت روز معلم و کارگر تصریح کرد: کارگران همواره مورد عنایت و توجه دین مبین اسلام و بزرگان و ائمه بوده‌اند.

بهبهانی‌پور با بیان اینکه باید بر مقام کارگر ارج نهاد، خاطر نشان کرد: کارگر به کشور استقلال و خودکفایی می‌بخشد و در همین راستا باید با نگاه خاص و ویژه به آن نگاه کرد.

به گفته وی می‌توان با تعالی بخش اشتغال در کشور و ارج نهادن بیش از پیش به مقام کارگر از کشیده شده جوانان به‌ویژه در مناطق مرزی به سوی قاچاق جلوگیری کرد.

خطیب جمعه هندیجان با گرامیداشت مقام شامخ معلم خاطر نشان کرد: فرهنگیان را باید مورد تشویق قرار دهیم چون مسئله تربیت و تعلیم دانش‌آموزان به نحوی در اصلاح جامعه نقش مستقیم و بنیادی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول