اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بحث اشتغال برخی سوءبرداشت‌ها را به وجود آورده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مراجعه برخی افراد برای حل مشکل اشتغال گفت: در مورد اشتغال برخی سوءبرداشت‌ها وجود دارد و برخی‌ها تصور می‌کنند که به صرف ملاقات با استاندار باید از یک سری مزیت‌ها برخوردار شوند.

بحث اشتغال برخی سوءبرداشت‌ها را به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با اهالی خیابان دامپزشکی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ملاقات مردمی مدیران نماد این موضوع است که هیچ فاصله ای بین دولت و مردم نیست و دولتمردان باید ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.

وی افزود: ممکن است برخی از مشکلاتی که در این دیدارها مطرح می‌شود در حوزه اختیارات ما یا مطابق با ضوابط نباشد اما همین که امکان ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن صحبت های آنها بدون هیچ مانعی فراهم می‌شود، دستاورد بزرگی است.

بیگی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا حدامکان مشکلات مردم در این دیدارها رفع شود، اظهار کرد: مشکلاتی که در این جلسات به مدیران استان انتقال می‌یابد در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد ضمن اینکه به این واسطه امکان ارزیابی مدیران و ماموران سطوح پایین نیز فراهم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مراجعه برخی افراد برای حل مشکل اشتغال خود گفت: البته در مورد اشتغال برخی سوءبرداشت‌ها وجود دارد چرا که تصور می‌کنند به صرف ملاقات با استاندار باید از یک سری مزیت‌ها برخوردار شوند.

بیگی افزود: این ملاقات نمی‌تواند باعث مزیت شود بلکه باید قوانین کشور در موضوع استخدام با در نظر گرفتن استحقاق افراد رعایت شود.

در این جلسه که بیش از 30 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، استاندار آذربایجان‌شرقی با قریب به 150 نفر از اهالی خیابان دامپزشکی تبریز دیدار و دستور رسیدگی به مشکلات آنها را صادر کرد.

شهردار منطقه شش تبریز و چند تن از مدیران اجرایی استان نیز در خصوص مسائل مطرح شده از سوی اهالی این منطقه توضیحاتی را بیان کردند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول