اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

شهدا ایدئولوژی استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: شهدا با داشتن روحیه ضد استعماری و با ایثار و از خود گذشتگی، ایدئولوژی استکبارستیزی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

شهدا ایدئولوژی استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران هجدهمین یادواره شهدای دانشجو و تجلیل از جلوه‌های ایثار صبح امروز با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی، انتظامی و جمع زیادی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سالن دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

* پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مراسم معنوی اظهار کرد: آن چیزی که ما را با دنیای غرب و امریکایی‌ها به تضاد کشانده و آن‌ها را به وحشت انداخته است تفاوتی است که در نوع نگاه به مقوله انسانیت داریم.

سید یعقوب زراعت‌کیش بیان داشت: نگاه ما به اخلاق با آن‌ها تفاوت اساسی دارد و به همین دلیل با ملت‌های آزاده به ویژه ملت شریف ایران اسلامی در تضاد هستند.

وی تصریح کرد: دنیای استکباری و استعماری غرب می‌کوشد تا با استفاده از نقشه‌های شوم فرهنگی و نظامی مانع تحقق خواسته‌ها و اهداف والای ملت‌های آزادی‌خواه شوند.

زراعت‌کیش یادآور شد: شهدای عزیز و ارزشمند ایران اسلامی به خاطر این تفاوت نگاه از خود گذشتند و ایدئولوژی استکبارستیزی را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: ایثارگری‌های شهدا برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاری شده است.

زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: این آرمان‌خواهی بزرگ شهدا و ایثارگران سبب دستیابی ایران به پیشرفت قابل توجه در عرصه‌های مختلف شد و ایران اسلامی اکنون سریع‌ترین رشد علمی را در مقایسه با کشورهای جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ما در مقابل خون شهدا بزرگ است، بیان داشت: تمامی پیشرفت‌ها و عزت و سرافرازی ملت ایران به برکت خون پاک شهدا است.

زراعت‌کیش با تأکید بر لزوم توجه به جامعه ایثارگری و خانواده‌ معظم شهدا خاطرنشان کرد: ما باید وظیفه خود را در مقابل این یادگاران ارزشمند شهدا به خوبی انجام دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت همواره سرلوحه فعالیت‌های ما قرار گیرد.

* شهدا رفتند تا بمانند

سردار واهبی‌زاده از یادگاران دفاع مقدس نیز در این جلسه با بیان روایت‌های ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس ابراز داشت: قهرمانان واقعی ملت ایران شهدا هستند و آنها رفتند تا بمانند و ما می‌مانیم تا برویم.

وی یادآور شد: ملتی که قهرمان ندارد مرده است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ما را با بصیرت‌تر کرده و اعتقادمان به خدا و عشق به اهل بیت(ع) را افزایش می‌دهد.

واهبی‌زاده با تأکید بر تلاش برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس ابراز داشت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و اهداف شهدا برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم و لازم است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم معنوی از یادگاران شهدا و جلوه‌های ایثار تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول