اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

مشارکت دستگاه‌ها‌ در ارائه خدمات به پروژه مسکن مهر ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بر ضرورت مشارکت جدی دستگاه‌‌ها در ارائه خدمات مورد نیاز پروژه‌های طرح مسکن مهر تاکید کرد.

مشارکت دستگاه‌ها‌ در ارائه خدمات به پروژه مسکن مهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق و گاز یکی از مهم‌ترین مشکلات اجرای طرح مسکن مهر است که این دستگاه‌ها باید مشارکت جدی را در این زمینه به عمل آورند.

وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر طرحی موفق در خانه‌دار شدن مردم است که همه دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌‌های خدمات‌رسان باید به صورت هفتگی آماده خدمات‌رسانی به اجراکنندگان این پروژه‌ها باشند ادامه داد: استان مرکزی در اجرای این پروژه یکی از استان‌های موفق کشور بوده که این مهم در سایه همدلی تمامی دستگاه‌ها محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: این اداره تلاش خود را برای واگذاری هر چه سریع‌تر پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان به کار بسته است.

غلامرضا خرمی افزود: در حال حاضر در استان مرکزی 51 هزار واحد مسکن مهر در قالب مسکن روستایی، خود مالکین و طرح‌های بافت فرسوده در دست ساخت است که تا پایان سال 22 هزار واحد به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که اخیرا با برخی از مسئولان استان برگزار شد، پرداخت تسهیلات مورد نیاز پروژه‌های مسکن مهر توسط بانک مسکن، تامین خدمات زیرساختی مانند آب، برق و گاز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و محوطه‌سازی سایت مسکن مهر در برخی از شهرهای استان برطرف شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول