اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

230 واحد مسکن مهر در شهر فیروزان در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: 230 واحد مسکن مهر در شهر فیروزان در حال ساخت است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

230 واحد مسکن مهر در شهر فیروزان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهر فیروزان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن دو دغدغه مهم دولت در سال‌های اخیر است که برای تحقق آن با اجرای برنامه‌های مطلوب و اثرگذار توانسته است بخشی از مشکلات فراروی مردم را رفع کند و در راستای عدالت‌محوری و مهرورزی گام بلندی را بردارد.

وی بخش خزل و شهر فیروزان را به لحاظ وجود اراضی مستعد کشاورزی جزو بخش‌های با پتانسیل بالا در حوزه شهرستان و استان خواند و افزود: از آن جایی که بیشترین مقدار تولید محصولات زراعی و لبنیاتی در این بخش تولید می‌شود لذا تعریف و اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی در این بخش با ایجاد ناحیه صنعتی ضرورت دارد.

فرماندار نهاوند عبور خط راه‌آهن در شهر فیروزان و احداث ایستگاه ویژه حمل بار و مسافر در این منطقه را موجب تحول اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواند و ادامه داد: این پروژه مهم موجب شده انگیزه سرمایه‌گذاران در این منطقه دوچندان شود لذا آماده کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری آنها می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و افزایش تولید شود.

وی مسکن مهر را فرصتی مطلوب و مناسب برای فاقدان مسکن در کشور خواند و افزود: مردم باید قدردان این نعمت باشند زیرا یکی از افتخارات دولت نهم و دهم اجرای طرح بزرگ مسکن مهر در کشور است و باعث شده تعداد زیادی از فاقدان مسکن دارای سرپناه شوند.

زارعی‌کوشا از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست نسبت به احداث شبکه‌های مختلف آب، برق و تلفن در منطقه‌ای که در آن واحدهای مسکن مهر احداث شده‌اند تلاش و توجه مضاعف داشته باشند.

در این نشست مقرر شد مشکل آسفالت ورودی و خروجی شهر فیروزان و همچنین مشکل برق و گاز واحدهای مسکونی مسکن مهر و رفع کمبود پزشک در درمانگاه شهر فیروزان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول