اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائمشهر:

ازدواج به موقع بزهکاری‌های جامعه را کم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: اگر بنیاد خانواده‌ها مستحکم باشد جوانان با ازدواج به موقع به کانون گرم خانواده دلبسته شده و از بی‌بند و باری‌ها و بزهکاری‌ها در جامعه کم می‌شود.

ازدواج به موقع بزهکاری‌های جامعه را کم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدرضا قدمی عصر امروز با حضور در مرکز آموزش ولایت وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان در جمع نوعروسان زیر پوشش این کمیته به تشریح دانش خانواده در تامین امنیت و سلامت جامعه پرداخت.

قدمی تشکیل خانواده را یکی از ابزارهای مهم در تامین سلامت و امنیت اجتماع دانست و بیان داشت: اگر بنیاد خانواده‌ها مستحکم باشد جوانان با ازدواج به موقع به کانون گرم خانواده دلبسته شده و از بی‌بند و باری‌ها و بزهکاری‌ها در جامعه کم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر تصریح کرد: زن و شوهر در یک خانواده موفق به مانند دو بال یک پرنده و مکمل هم هستند، زن و شوهر خواسته‌ها و نیازهای یکدیگر را پیش از درخواست پیش‌بینی می‌کنند و در روابط‌‌ شان انعطاف‌پذیرند.

قدمی به تشریح آفت‌های زندگی مشترک پرداخت و یادآور شد: همان‌گونه که موفقیت و خوشبختی خانواده مرهون عواملی است که با دستیابی به آن نور صفا و صمیمیت محیط زندگی را روشن می‌کند، اختلاف و تیره‌روزی خانواده نیز معلول آفات گوناگونی است که دامن‌گیر آن می‌شود.

وی بدخلقی، بدبینی و بدگمانی، بی‌اعتنایی به همسر و بدزبانی را از جمله آفت‌های خانواده دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر یکی از اهداف مهم دشمن در جنگ نرم را ترویج فرهنگ فساد و بی‌بند و باری از طریق توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای به منظور متلاشی کردن کانون گرم خانواده‌ها دانست.

قدمی پیروی از دستورات ائمه معصومین و الگوپذیری از فاطمه زهرا(س) را باعث دوام و ثبات زندگی مشترک دانست و افزود: خوشبختی از آن کسی است که نخست ارزش والای انسانی خود را بیابد و از شرافت رفیع‌اش در آفرینش آگاه باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول