اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرروش استثنایی گیلان خبر داد

اهدای هزینه بزرگداشت مقام معلم به خانواده بی‌بضاعت ناشنوا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان از اهدای اعتبار تخصیص یافته برای بزرگداشت مقام معلم به یک خانواده بی‌بضاعت ناشنوا خبر داد.

اهدای هزینه بزرگداشت مقام معلم به خانواده بی‌بضاعت ناشنوا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل بشارتی‌مقدم ظهر امروز در جلسه گرامیداشت روز معلم آموزش و پرورش استثنایی استان،‌ اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت اسوه صبر و اخلاق استاد مرتضی مطهری همکاران مدرسه باغچه‌بان پسران رشت در یک حرکت انسان دوستانه تمام اعتبار تخصیص یافته برای بزرگداشت مقام معلم این مجتمع را به همراه کمک‌های نقدی به یک خانواده بی‌بضاعت اهدا کردند.

وی، مبلغ اهدا شده را بالغ بر 35 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: خانواده مذکور دختر خود را به تازگی به دلیل بیماری صعب‌ا‌‌لعلاج از دست داده بودند و اکنون دارای فرزند پسری با همین بیماری و ناشنوا هستند.

این مسئول، درباره کمک به یک خانواده دانش‌‌آموز ناشنوای دیگر اذعان کرد: اخیرا همکاران مجتمع آموزشی ناشنوایان باغچه‌بان پسران رشت با کمک اداره استثنایی و خیران به خانواده یکی دیگر از دانش‌آموزان ناشنوا که منزل آنها دچار آتش‌سوزی شده بود نیز مساعدت مالی و معنوی کردند.

به گفته بشارتی‌مقدم، مجتمع آموزشی ناشنوایان باغچه‌بان پسران رشت دارای 72 نفر دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی تا راهنمایی و 35 نفر پرسنل اداری، آموزشی، پرورشی و توانبخشی است.

ا‌نتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول