اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

حضور پرشور مردم در انتخابات اکران دلدادگی مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: مردم با حضور پرشور خود در دور دوم انتخابات دلدادگی و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

حضور پرشور مردم در انتخابات اکران دلدادگی مردم به نظام است

سید حمید عباداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مردم از اولین ساعات امروز با حضور در پای صندوق‌های رای پازل دور اول انتخابات را تکمیل کرده و یاوه‌سرایی‌های استکبار را پاسخی قاطع دادند.

وی با یادآوری اینکه انتخابات در ایران نمود بارز مردم‌سالاری دینی و دموکراسی است، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات دخالت دادن مستقیم مردم در سرنوشت کشور خویش است و مردم نیز با حضور خود حساسیت خود را نسبت به آینده و استقلال کشور خود به اثبات رساندند.

فرماندار نیر در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه با فرار رسیدن ساعات عصر و فارغ شدن مردم از امور خود حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این شهرستان بیشتر می‌شود، اضافه کرد: از اولین ساعات آغاز رای‌گیری ما شاهد حضور مردم در پایگاه‌های اخذ رای هستیم و این حضور همچنان به قوت خود در شهرستان نیر باقی است.

عباداللهی بیان کرد: در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردمی 57 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که از این تعداد 19 شعبه ثابت و 38 شعبه سیار است.

وی تصریح کرد: بیش از 800 نفر در قالب عوامل مختلف اجرایی، نظارتی و انتظامی برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

فرماندار نیر در پایان سخنان خود از مردم و اهالی این شهرستان نیز خواست تا حضور در انتخابات را به ساعات پایانی روز اختصاص نداده و در اولین فرصت به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان سرعین نیز در سخنانی با ابزار خرسندی از حضور آگاهانه مردم در انتخابات دور دوم در این شهرستان اظهار داشت: از نخستین ساعات شروع انتخابات مردم روانه شعب اخذ رای شده‌اند و هرچه زمان می‌گذرد بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزوده می‌شود.

کاظم دبیر بیان کرد: در دور دوم انتخابات در این شهرستان 24 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که از این تعداد 16 شعبه ثابت و هشت شعبه سیار نیز به صورت سیار آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 800 نفر نیز در برگزار سالم انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول