اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مردم با صفوفی فشرده در انتخابات شرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مردم شهرستان‌هایی که انتخابات پیش‌رو دارند در صفوفی طولانی برای انجام وظیفه حاضر شوند.

مردم با صفوفی فشرده در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حضور مردم متدین این شهرستان اظهار داشت: نتیجه انتخابات در بسیاری از شهرهای کشور در دوره اول معلوم شد ولی در بعضی از حوزه‌ها انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود نتیجه این انتخابات را در کشورمان رصد می‌کنند و همچنین میزان حضور و میزان حضور آگاهانه را مورد بررسی قرار می‌دهند، پس از مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان‌ها انتظار داریم حضور پرشوری داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در کشور ما بیانگر وجود مردم‌سالاری مبتنی بر دیانت است لذا همه اقشار جامعه با حضور در این آیین سیاسی و اجتماعی برای تعیین سرنوشت کشور خود تلاش می‌کنند بنابراین نباید این فرصت ایفای نقش را از دست بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مردم را به پرهیز از اسراف‌کردن توصیه کرد و گفت: نباید از بین بردن و اسراف نعمت‌های الهی را مردم در پیش بگیرند زیرا در اینصورت موجبات ناخشنودی آفریدگار جهانیان را فراهم می‌کنند چراکه اینگونه زندگی‌کردن شایسته یک انسان با خدا نیست.

امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: برای اینکه عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحقق پیدا کند باید در منابع ثروت اعم از انرژی، سوخت، آب، نباتات و ... صرفه‌جویی کنیم تا مواد اولیه مورد نیاز برای رشد و توسعه فراهم شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول