اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز در گفت‌وگو با فارس:

نتایج انتخابات تبریز 16 اردیبهشت اعلام می‌شود‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز نتایج انتخابات را فردا روز شنبه 16 اردیبهشت اعلام و پیش‌بینی کرد اگر مسئله خاصی روی ندهد امکان زمان اعلام نتیجه زودتر هم وجود دارد.

نتایج انتخابات تبریز 16 اردیبهشت اعلام می‌شود‌

محمود چمنی ظهر امروز در بازدید از شعبات مختلف اخذ رای در سطح شهر تبریز حضور مردم از اولین ساعات رای گیری در شعبات مختلف اخذ رای را چشمگیر دانست.

وی اظهار کرد: 876 شعبه اخذ رای شهری و روستایی حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر از اولین دقایق آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میزبان واجدان شرایط رای دادن هستند.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از مشارکت مجدد مردم در روند تعیین آینده کشور، از شهروندان ساکن در این حوزه انتخابیه درخواست نمود در ساعات اولیه به حوزه های اخذ رای مراجعه نموده و به دلیل ازدحام احتمالی، رای دادن را به ساعات پایانی رای گیری موکول ننمایند.

وی افزود: همشهریان گرامی همانند مرحله اول انتخابات، برای رای دادن باید اصل شناسنامه و کارت ملی خود را به متصدیان حاضر در شعبات اخذ رای ارائه نمایند و باید به این نکته توجه نمایند که رای دادن فقط با حضور صاحب شناسنامه امکان پذیر می باشد.

چمنی در خصوص ویژگی های انتخاب هم گفت: با توجه به اینکه در این مرحله تنها 6 کاندیدا در معرض انتخاب مردم هستند، رای دهندگان باید در نهایت به 3 نفر از کاندیداها رای بدهند.

فرماندار شهرستان تبریز در خاتمه ابراز امیدواری نمود در پایان ساعت رای گیری، شاهد نمود یافتن تصویری دیگر از  همدلی و همراهی مردمی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر باشیم.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر روز جمعه 15 اردیبهشت ماه به صورت همزمان با سایر حوزه هایی که انتخاب نمایندگان مردم آنها به دور دوم موکول شد، برای انتخاب 3 نماینده مجلس این حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول