اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حضور گسترده دانشجویان مشهدی در دومین حماسه حضور

شرکت در مرحله دوم تکمیل دفتر انتخاباتی بهارستان نهم است

خبر گزاری فارس: دانشجویان مشهدی امروز با حضور در شعب اخذ رأی دانشگاه‌های سطح شهر حماسه 12 اسفند را تکمیل کردند.

شرکت در مرحله دوم تکمیل دفتر انتخاباتی بهارستان نهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز دانشگاه‌های مشهد شاهد حماسه‌آفرینی دوباره بودند، دانشجویانی که همواره پای ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند و امروز نیز با حضور در مرحله دوم دفتر انتخاباتی بهارستان نهم را تکمیل کردند.

دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد مشهد در این میان با حضور قابل توجه دانشجویان مواجه شد و این حضور به گونه‌ای بود که از نخستین دقایق رأی‌گیری صف‌های طولانی از دانشجویان انقلابی تشکیل شد.

*با حضورمان نشان می‌دهیم که بر موضع خود در 12 اسفند ایستاده‌ایم

یک دانشجوی کارشناسی اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه این مرحله از انتخابات دارای حساسیتی بالا است، اظهار داشت: امروز با شرکت و رای دادن نشان می دهیم که همواره ما مردم به ویژه دانشجویان پشتوانه اصلی انقلاب هستیم.

مصطفی انصاری‌مقدم افزود: غربی‌ها امروز با حضور ایران در پازل جهان مشکل دارند و نمی‌توانند این پشتوانه نظام را تحمل کنند.

وی با تأکید بر حساسیت مرحله دوم انتخابات خاطرنشان کرد: با حضور یافتن مردم در انتخابات، همان طور که در دور نخست نشان دادند دشمنان نمی‌توانند به ایران ضربه وارد کنند و ما با دادن رأی نشان می دهیم که پشتوانه اصلی انقلاب هستیم.

*غرب توان باور توانمندی‌های ایرانیان را ندارد

یک دانشجوی رشته ارتباطات دانشگاه آزاد در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: غرب نمی‌خواهد انقلاب ما پیشرفت کند چرا که توان باور توانمندی‌های ایرانیان را ندارد.

محسن همتی افزود: با دادن یک رأی هر کداممان پیروزی را بر کام ملت می‌کشانیم و سرنوشت کشور را به گونه‌ای رقم می‌زنیم که دشمنان تا همیشه با این رأی کور شوند. 

*با نشان انگشت جوهری خود حضورم را پایدار می‌دانم

در ادامه یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد با تأکید بر لبیک گفتن فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با حضور در مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: مردم امروز با حضور در انتخابات از مقام مظعم رهبری دفاع می‌کنند و با نشان انگشت جوهری خود حضورشان را پایدار می‌کنند.

علی حسینی ادامه داد: رأی ما نشان از شرکتمان در تصمیمات نظام انقلاب اسلامی است که نظام را پررنگ‌تر نشان می‌دهیم.

*هم‌چنان قدرتمند در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنیم

یک دانشجوی رشته برق دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: با شرکت در انتخابات احساس مؤثر بودن در کشورم را می‌کنم.

رضا نعیمی ادامه داد: ملت ایران همیشه در صحنه است و به دشمن می‌گوید که 33 سال پیش، شما را بیرون کردیم و هم‌چنان قدرتمند در تمام صحنه‌ها حضور خواهیم داشت.

از مجموع پنج نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نماینده در دور نخست به مجلس راه یافتند و چهار نامزد برای انتخاب دو نماینده باقی مانده با هم به رقابت می‌پردازند.

-----------------------------

گزارش از مصطفی آزاددوست

-----------------------------

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول