اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر:

فضایی امن برای برگزاری انتخابات در اسلامشهر حاکم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی اسلامشهر و رئیس ستاد انتخابات اسلامشهر گفت: فضایی امن برای برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رأی این شهرستان حاکم است.

فضایی امن برای برگزاری انتخابات در اسلامشهر حاکم است

مرتضی سبحانی دقایقی پیش با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سطح شهرستان اسلامشهر هم‌زمان با 18 استان دیگر در حال برگزاری است، فضای امن و مطلوبی حاکم است و خوش‌بختانه تاکنون هیچ گونه مشکلی نداشته‌ایم.

وی افزود: در برگزاری مرحله دوم انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی اساس و سرلوحه کار دست‌اندرکاران انتخابات بوده و اجرای قانون و عدالت مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه در شهرستان اسلامشهر در حالی آغاز شد که هم‌زمان در 18 استان و 14 هزار و 323 شعبه اخذ رأی در 33 حوزه انتخابیه در سطح کشور انتخابات در حال اجرا می‌باشد که در استان تهران نیز، حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه این امر خطیر در حال برگزاری است.

*انتخابات ابزار قدرت و مشارکت مردم در اداره کشور

سبحانی‌پور گفت: انتخابات ابزار قدرت و مشارکت مردم در اداره کشور و فرصتی برای اثبات همراهی و علاقه اقشار مختلف جامعه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تعداد90 هزار نفر از عوامل و نیروهای مردمی، انتخابات دور دوم پایتخت را برگزار می‌کنند که از این تعداد 7 هزار نفر مجری انتخابات در حوزه شهرستان اسلامشهر هستند.

معاون فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در این حوزه اندیشیده شده است و در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز عوامل برگزاری انتخابات، از بروز هر گونه تخلف و عمل مغایر با قانون در سطح شعب اخذ رأی جلوگیری خواهند کرد، ضمن اینکه اصل امانتداری را حفظ می‌نمایند.

وی گفت: دشمنان با فضاسازی تبلیغاتی به دنبال کاهش عظمت و شکوه انتخابات بودند که مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم در پای صندوق‌های رأی همچون مرحله اول علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان زمینه‌ساز افزایش اقتدار نظام خواهد شد.

*تعامل و همکاری مطلوب مجریان انتخابات

سبحانی‌پور تصریح کرد: آن چه باعث تحقق انتخاباتی حماسی و مثال‌زدنی می‌شود تعامل، همکاری و همراهی همه دست‌اندرکاران و حضور مردم آگاه و شریف است و با هماهنگی بین مجریان برای برگزاری بهتر انتخابات وجود دارد و به طور قطع مرحله دوم انتخابات پرشورتر و دشمن‌شکن‌تر برگزار شده است.

*سه شعبه اخذ رأی در اسلامشهر الکترونیکی است

معاون فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در این دوره از انتخابات سه شعبه از شعبات اخذ رأی  شهرستان مجهز به دستگاه الکترونیکی اخذ رأی شده و رأی‌گیری به صورت مکانیزه می‌باشد، علاوه بر اینکه در آن شعب صندوق عادی نیز وجود دارد.

سبحانی‌پور گفت: تعداد شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس به اندازه تعداد صندوق‌ها در دور اول انتخابات می‌باشد و تغییری در تعداد صندوق‌ها به وجود نیامده است .

رئیس ستاد انتخابات اسلامشهر بیان داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات همانند همیشه می‏توانند به دشمنان نظام نشان دهند که زیر بار زور نرفته و برای رسیدن به حق خود در هر زمینه‏ای ایستادگی می‏کنند.

قابل ذکر است که تعداد کل شعب اخذ رأی 275 شعبه که از این تعداد 220 شعبه در بخش مرکزی و اسلامشهر و 55 شعبه در چهاردانگه است، هم‌چنین از 275 شعبه اخذ رأی 233 شعبه ثابت شهری و 42 شعبه ثابت روستایی و از 275 شعبه 6 شعبه سیار است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول