اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات فارس:

حضور امروز مردم فارس در انتخابات پرشور است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: مردم این استان از ساعات نخستین امروز در انتخابات حضوری پرشور داشتند.

حضور امروز مردم فارس در انتخابات پرشور است

کمال فیروزآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مردم فارس با حضور پر شور خود در مرحله دوم انتخابات حرکت گسترده خود در مرحله نخست انتخابات را تکمیل کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ابراز داشت: مردم فارس در دو حوزه انتخابیه مرحله دوم با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای علاوه بر تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور حماسی دیگری را رقم بزنند.

وی با اشاره به جمله کار را کسانی کردند که آن را به اتمام برسانند، تصریح کرد: مردم فارس از ساعات نخستین آغاز انتخابات حضوری پر شور و گسترده داشته‌اند که باید منتظر حماسه‌ای دیگر باشیم.

فیروزآبادی اضافه کرد: رقابت چهار کاندیدا در دو حوزه انتخابیه فارس باعث شده است از ساعات نخستین رای‌گیری فعالیت در شعب انتخاباتی استان فارس آغاز شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در این استان تصریح کرد: 693 شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه شیراز و آباده، خرم بید و بوانات از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

فیروزآبادی در مورد وضعیت تبلیغات نامزدهای دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: در زمان تبلیغات اخلاق انتخاباتی به خوبی از سوی هر چهار نامزد حضور در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس رعایت شد و شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این راستا نبودیم.

به گزارش فارس، در این استان انتخابات در دو حوزه انتخاباتی شیراز و آباده، خرم‌بید و بوانات با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول