اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

1500 نفر اجرای انتخابات را در اردبیل عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: یک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی کار برگزاری مرحله دوم انتخابات را عهده‌دار هستند.

1500 نفر اجرای انتخابات را در اردبیل عهده‌دار هستند

یوسف اکبری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: 429 شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح در خدمت همشهریان در مناطق شهری و روستایی هستند و به جمع‌آوری آرای مردم این مناطق می‌پردازند.

وی گفت: در کنار نیروهای اجرایی معتمدین اعضای شعب اخذ رای، عوامل فرمانداری، بازرسی و نیروی نظامی و انتظامی نیز حضور دارند و در یک فضای آرام و کم‌دغدغه بر صحت و سلامت انتخابات نظارت می‌کنند.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: این نیروها علاوه بر نیروهای هیئت نظارت شورای نگهبان است که در حوزه فعالیت خود نیز با سرکشی‌ها و حضور ثابت در شعب اخذ رای روند انتخابات را از نظر سلامت و صحت تحت کنترل دارند.

اکبری در ادامه سخنان خود یادآور شد؛ رای اولی‌ها نیز برای اولین‌ بار در این حماسه ماندگار حضور می‌یابند و در تعیین سرنوشت کشور دخالت دارند که این خود فرصتی برای بالندگی بیشتر است.

وی با بیان اینکه تنها با شناسنامه و همراه داشتن کارت ملی دادن رای امکانپذیر است گفت: اگر فردی کارت ملی را نیز به همراه نداشته باشد با داشتن شناسنامه می‌تواند در انتخابات حضور پیدا کند و به یقین داشتن شناسنامه برای رای‌دهنده حتمی و قطعی است.

این مسئول زمان برگزاری انتخابات را از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به مدت 10 ساعت اعلام کرد و افزود: اگر قرار است تمدیدی نیز در مهلت برگزاری انتخابات انجام شود این بار به صورت استانی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری می‌شود و انتظار می‌رود در 10 ساعت فرصت رای دادن مردم در اولین ساعات در صحنه حاضر شده و یک رکورد بی‌نظیر دیگر را بر جای گذارند.

اکبری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات مرحله دوم نه تنها از اعتبار و ارزش کمتر از مرحله اول برخوردار نیست بلکه اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و ضروری است مردم کار نیمه‌تمام خود را با جدیت و اهتمام خاص تکمیل کرده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و خط ولایت نشان دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول