اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان:

انتخابات ضامن امنیت کشور در عرصه‎های داخلی و بین‎المللی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: نتیجه هر رأی مردم در انتخابات می‎تواند ضمانت امنیتی در عرصه‎های داخلی و بین‎المللی برای کشور فراهم کند.

انتخابات ضامن امنیت کشور در عرصه‎های داخلی و بین‎المللی است

علی‎اصغر جباری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص اهمیت حضور گسترده مردم اظهار داشت: تعیین سرنوشت سیاسی کشور به دست مردم فهیم، بصیر و باشعوری اتفاق می‎افتد که خود را متعلق به کشور دانسته و در این زمینه احساس وظیفه می‎کنند.

وی با بیان اینکه فضا به لحاظ امنیت و سلامت انتخابات، فضای رقابتی است و بستر آماده مشارکت مردم است تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، با تدبیر استاندار و دست‎اندرکاران انتخابات، فضا به نحوی شایسته برگزار شد و امروز شاهد برگزاری مرحله دوم آن در حوزه گرگان و آق‎قلا هستیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان ادامه داد: برگزاری انتخابات در 30 سال گذشته کشور ما، هیچ‎گاه فرمایشی و نمایشی نبوده است، بلکه آثار و تبعات آن نیز، در مرزهای داخل کشور و فرامرزهای جغرافیایی، آثار و برکات قابل توجهی داشته است.

جباری با بیان اینکه در بحث آثار و پیامدهای انتخابات می‎توانیم سه مطالبه‎کننده در نظر بگیریم خاطر نشان کرد: مطالبه‎کننده اول، ملت‎های آزاده، در سراسر جهان یعنی آنها که آرزو دارند از روش و عملکرد مردم ایران الگوبرداری کنند، هستند.

وی افزود: دیگر مطالبه‎کننده نتایج انتخابات، مردم فهیم و انقلابی در جای جای کشور هستند چرا که آنها دل به این داده‎اند که در کنار این انتخابات، افراد فهیم، انقلابی، باتجربه و دارای تحصیلات و معلومات، برای پیشرفت و اجرای عدالت در کشور خود، مسئولیت‎های مربوطه را بر عهده بگیرند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان سومین مطالبه‎گر را استکبار دانست و افزود: مستکبرین، همیشه به دنبال آن بودند که برنامه‎ها، شرایط و دیپلماسی خودشان را متناسب با حضور ملت در عرصه‎های مختلف، برای افق آینده خود ترسیم کنند.

جباری اذعان داشت: بعد از انتخابات در مرحله اول، فضای بین‎المللی، گروه 1+5 و... متفاوت شد که این محصول، با حضور بابصیرت مردم در عرصه‎های مختلف اتفاق افتاد.

وی در خصوص چرایی حضور مردم افزود: یکی از برکات حضور را می‎توانیم در درون مرزهای داخلی که به توسعه و سازندگی کشور کمک می‎کند ببینیم و چون رأی مردم، آثار خود را در بخش‎های مختلف دارد، خود مردم این نقش را خواهند آفرید.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان ادامه داد: بحث دیگر، امنیت کشور است و لذا زمانی که انتخابات برگزار می‎شود، می‎توان تبعات آن را در حوزه امنیتی نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول