اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت انتخابات بهبهان:

انتخابات بهبهان در سلامت کامل در حال انجام است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت انتخابات بهبهان گفت: از آغاز رای‎گیری تاکنون مشکلی در اخذ آرای مردم نداشته‎ و انتخابات در سلامت کامل در حال انجام است.

انتخابات بهبهان در سلامت کامل در حال انجام است

یدالله نقی‌زاده لحظاتی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: از ساعت هشت صبح امروز 129 شعب اخذ رای در بهبهان آماده دریافت آرای مردم بوده و به خوبی همه مراحل را اجرا کرده‎اند.

وی تصریح کرد: از همان دقایق اولیه شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق‎های رای بودیم به گونه‎ای که در برخی شعب حتی پیش از آغاز رسمی انتخابات، شاهد صف‎های بلند مردم بودیم.

نقی‌زاده با اشاره به آشنایی کامل نیروهای اجرایی و نظارت از وظایف خود گفت: کلیه نیروهای اجرایی و نظارت دومین مرحله انتخابات در بهبهان در چندین مرحله تحت آموزش قرار گرفته و کلیه آموزش‎های لازم برای اجرای انتخابات و انجام وظایف خود را دریافت کرده‎اند.

عضو هیئت نظارت انتخابات بهبهان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوعات، از لحظه آغاز رای‎گیری تاکنون هیچ مشکلی در اجرای این رویداد عظیم نداشته و مردم به راحتی مراحل انداختن رای خود در صندوق‎ها را طی می‎کنند.

وی حضور مردم در پای صندوق‎های رای مرحله دوم را خوب توصیف کرد و اذعان داشت: این حضور گسترده جهان غرب را شگفت‎زده خواهد کرد و دهان همه آنها را بر ایران، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می‎بندد.

نقی‌زاده در پایان اظهار داشت: با رسیدن به ساعات پایانی انتخابات حضور مردم افزایش پیدا کرده و ما شاهد حماسه بزرگ دیگری حتی بزرگ‎تر از حماسه‎های قبلی از ملت همیشه در صحنه و ولایمتدار ایران خواهیم بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول