اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

راه‌یافتگان به مجلس مدافع حریم نظام باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: کسانی که به مجلس راه می‌یابند باید به مقام معظم رهبری و مردم وفادار باشند و از حریم نظام اسلامی دفاع کنند.

راه‌یافتگان به مجلس مدافع حریم نظام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به دور دوم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مردم برای انتخاب نمایندگان اصلح پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی عزم مردم در پای صندوق‌های رای را راسخ دانست و افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند اقتدار ملت سترگ ایران را بشکند و این مردم به ترفندهای دشمنان توجهی نمی‌کنند.

صدیق عربانی خواستار تلاش نمایندگان مجلس برای برطرف کردن مشکلات مردم شد و تصریح کرد: کسانی که به مجلس راه می‌یابند باید به مقام معظم رهبری و مردم وفادار باشند و از حریم نظام اسلامی دفاع کنند.

امام جمعه موقت رشت به حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها هنوز مردم مظلوم افغانستان را می‌کشند و مزدوران آنها در عراق به کشتار مردم این کشور ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با تبریک روز معلم و کارگر به معلمان و کارگران پر تلاش کشور، خاطرنشان کرد: شهید مطهری ابعاد دین را برای جامعه تبیین می‌کرد.

صدیق عربانی با اشاره به تهیه سند بنیادین آموزش و پرورش در کشور، ابراز داشت: این سند باید سریع‌تر اجرایی شود.

امام جمعه موقت رشت همچنین الگوسازی را از وظایف رسانه‌ها توصیف کرد و یادآور شد: شهدا بهترین الگوها برای نسل جوان جامعه هستند.

وی، نماز جمعه را مدرسه قرآن نامید و اذعان کرد: انسان‌ها با عنایت و لطف خداوند زندگی می‌کنند و در جامعه باید افرادی باشند تا به جامعه هشدار دهند.

صدیق عربانی با بیان اینکه انسان‌ها به غیر از ستمکاران از مکر خداوند در امان هستند، تصریح کرد: عقوبت خداوند به طور ناگهانی بر گناهکاران نازل می‌شود.

خطیب موقت جمعه رشت، مهلت دادن به گناهکاران را از سنت‌های خداوند عنوان کرد و افزود: خداوند به انسان‌ها درک و شعور داده و باید برای شناخت جهان هستی تلاش کنیم.

وی گناهان کوچک را جاده صاف‌کن گناهان بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: مردم روز جزا را نباید فراموش کنند.

صدیق عربانی با اشاره به اینکه مومن بنده خداوند است، بیان داشت: مومن رضایت خداوند را در نظر دارد و به آن خشنود است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول