اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری‌ـ 1

لنکرانی: حرف مجلس باید صلاح نظام باشد / آدم‌های نا امید صلاحیت ورود به مجلس را ندارند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس باید سلامت و بدون حاشیه باشد، گفت: صلاح نظام و مجلس باید حرف نخست مجلس باشد.

لنکرانی: حرف مجلس باید صلاح نظام باشد / آدم‌های نا امید صلاحیت ورود به مجلس را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کامران باقری لنکرانی چهارشنبه شب در گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری که در مسجد خاتم‌‌النبیین (ص) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکات مهم برای همه انسان‌ها این است که شناخت درستی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودشان داشته باشند و مناسب با موقعیت خودشان حرکت کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: در آیه‌ای از قرآن کریم می‌فرماید «اگر کسی کاری از دستش بر می‌آید و انجام ندهد کفران نعمت کرده.»

وی در ادامه عنوان کرد: اگر کسی می‌داند حق انتخاب دارد باید حتما از آن استفاده کند و انتخابات جمعه حق همه مردم است که باید در صحنه حضور داشته باشند که یک نوع شکران نعمت الهی است.

باقری لنکرانی تاکید کرد: بانوان هم خودشان رای می‌دهند و هم افراد خانواده را تشویق به حضور می‌کنند که بیعت با آرمان‌های رهبری و امام راحل است و به لطف خدا بهترین‌ها را هم انتخاب می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که قدرت سیاسی دارد و از آن برای رفع مشکلات مردم و تقویت نظام استفاده نکند در حقیقت کفران نعمت کرده است، مومن باید ظرفیت‌ها را بشناسد و مطابق وظیفه‌اش عمل کند.

وی در ادامه با تاکید بر پاسخگویی نمایندگان مجلس در مورد مسئولیتش یادآور شد: نمایندگان باید در برابر این چهار سال پاسخگو باشند و احساس مسئولیت کنند. آدم ناامید اگر رفت به مجلس و امیدی به اصلاح مجلس و مشکلات مردم نداشت صلاحیت ورود به مجلس را ندارد.

باقری لنکرانی با بیان اینکه اهمالی که در قوای سه‌گانه وجود دارد نباید به گردن تحریم‌ها بیفتد، خاطرنشان کرد: فضای مجلس باید سلامت و بدون حاشیه باشد، کسانی که نقاط ضعف فعلی را گردن تحریم‌ها می‌اندازند هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و ظرفیت‌های نظام را نمی‌دانند.

وی اضافه کرد: اشکال ما در کشور این است که این همه ظرفیت‌های خوب در کشور داریم و با این مردم خوب از آنها استفاده نمی‌کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه صلاح نظام و مجلس باید حرف نخست مجلس باشد، تصریح کرد: وفاداری باید نسبت به مردم باشد نه نسبت به احزاب و گروه‌های مختلف، باید صلاح نظام و صلاح مردم حرف نخست مجلس باشد.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول