اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مجلس اصلح پیشرفت و آبادانی شهرها را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تمامی کارها از مجلس سرچشمه می‌گیرد، گفت: اگر مجلسی قوی و اصلح متشکل از افراد کاردان تشکیل شود، پیشرفت شهرها را به دنبال دارد.

مجلس اصلح پیشرفت و آبادانی شهرها را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها صبح امروز پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی(ره) مجلس در رأس امور قرار دارد، تصریح کرد: نماینده اصلح در مجلس در سرنوشت کشور نقش بسزایی دارد و مجلس اساس تمامی اصلاحات در کشور است.

وی افزود: مجلس قدرتمند قوانین درست و قوی تدوین می‌کند و روند اجرای امور از مجلس سرچشمه می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تحقق مدیریت واحد شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان از نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: نمایندگان این دوره اصفهان در مجلس شورای اسلامی احداث و به جریان انداختن طرح‌های عمرانی اصفهان را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم این شهر و استان با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیان داشت: منتخبان این دوره از مجلس شورای اسلامی باید حق و حقوق مردم را بگیرند.

حاج‌رسولیها یادآور شد: بیکاری، مسکن، تحقق سهم تولید و حمل و نقل عمومی شهرها در این طرح، اجرای تمام سیاست‌های طرح هدفمندی یارانه‌ها و توجه مسائل فرهنگی و نظارت بر دستگاه‌های دولتی از جمله مطالبات و مشکلات مردم اصفهان است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول