اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان:

برقراری امنیت مهم‌ترین وظیفه پلیس در جریان برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: برقراری نظم، آرامش و امنیت جامعه در جریان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین وظیفه و کارکرد نیروهای انتظامی است.

برقراری امنیت مهم‌ترین وظیفه پلیس در جریان برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، سردار کاظم علیزاده در مراسم بهره‌برداری از ساختمان حوزه نظام وظیفه و هشت باب واحد مسکونی نیروی انتظامی کوهدشت گفت: در همین ارتباط عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان در تأمین نظم و امنیت مرحله اول انتخابات مجلس قابل قبول و مطلوب بوده است.

وی اظهار داشت: برقراری این نظم و امنیت که حاصل همراهی و همکاری مردم با نیروهای انتظامی بود در واقع موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب به واسطه همراهی و پشتیبانی مردم از نظام شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم از امنیت به عنوان بستر توسعه و پیشرفت جامعه نام برد و گفت: نیروی انتظامی اقدامات مؤثری را برای ارتقای امنیت در سطح استان انجام داده است.

قدرت‌الله دالوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت نیز در این مراسم گفت: ساختمان حوزه نظام وظیفه شهرستان در زمینی به مساحت یک ‌هزار و 750 مترمربع و زیربنای 250 مترمربع با اعتباری معادل یک میلیارد و 950 میلیون ریال و هشت باب منزل مسکونی سازمانی نیز با 740 مترمربع مساحت و 3 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول