اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعات ابتدایی صبح آغاز شد

حضور پرشور اسلامشهری‌ها در پای صندوق‌های اخذ رأی

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‌مدار شهرستان اسلامشهر از نخستین ساعت برگزاری انتخابات، در شعب اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

حضور پرشور اسلامشهری‌ها در پای صندوق‌های اخذ رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان اسلامشهر از ساعات اولیه صبح امروز در شعب اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را برای انتخاب نمایندگان اصلح خود در مجلس نهم به صندوق انداختند.

اقشار مختلف مردم اسلامشهر از مدت‌ها قبل از آغاز به کار مراکز اخذ رأی، در مقابل شعب اخذ رأی حضور یافته و منتظر ایستادند، و با اعلام رسمی شروع به کار شعب، در انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

در این دوره مردم ولایی و وفادار به ارزش‌های انقلاب شهرستان اسلامشهر، با حضور چشم‌گیر و گسترده خود هم‌چون دیگر انتخابات گذشته، در شعب حاضر شده و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان اسلامشهر، تعداد 275 شعبه اخذ رأی با تعداد 7 هزار نفر عوامل اجرایی،‌ نظارت و بازرسی آماده برگزاری این دوره از انتخابات می‌باشند.

مردم شهرستان اسلامشهر در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیش از 55 درصد از واجدین شرایط رأی دادن در پای صندوق اخذ رأی حاضر شده و 5 نفر از نمایندگان خود را انتخاب نمودند و در مرحله دوم نیز برای انتخاب 25 نفر از نمایندگان خود در انتخابات شرکت خواهند کرد.

اسلامشهری‌های غیرتمند نیز در تمامی عرصه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره، با حضور و مشارکت گسترده و پرشور خود پشتیبان خوبی برای نظام بوده و رأی مردم این شهرستان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بسیار تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز بوده است.

حضور تعداد149 هزار و 657 نفر در مرحله اول انتخابات در حالی بود که در انتخابات مشابه قبلی 97 هزار و 393 نفر شرکت کرده بودند.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر تعداد شعب اخذ رأی 35 درصد افزایش یافته و از 227 صندوق به 275 صندوق رسید که این امر در روند کار اخذ رأی مردم بسیار اثربخش بوده و دسترسی مردم به شعب اخذ رأی راحت‌تر شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول