اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

سعادتی صلاحیت خدمت در گیلان را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در پاسخ به برخی تحرکات علیه استاندار استان گفت: مهدی سعادتی صلاحیت خدمت در گیلان را دارد و خدمت به مردم بومی و غیر بومی نمی‌شناسد.

سعادتی صلاحیت خدمت در گیلان را دارد

اردشیر روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت زیر سئوال بردن خدمات و تلاش استاندار گیلان از طرف برخی افراد در استان را غیرمنصفانه خواند و اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس افراد بسیار زیادی از گیلان در صحنه حضور داشتند و جنگیدند و شهید شدند اما کسی نگفت بومی و یا غیر بومی هستند بلکه همه برای کشور و وطن خود جنگیدند.

وی، ادامه داد: سعادتی یک رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و از خانواده شهید است که بر حسب وظیفه و تکلیف به گیلان آمده تا به مردم استان و کشور خود خدمت کند همانگونه که تعداد زیادی از گیلانی‌ها در دیگر نقاط کشور کار می‌کنند.

این مسئول، با بیان اینکه در گیلان شهدای زیادی داریم که غیربومی هستند، تصریح کرد: آیا این سند افتخار کشور ما نیست که همه در کنار یکدیگر جمع و متحد شدیم و زیر پرچم ولایت به مردم استان خدمت می‌کنیم.

وی، اضافه کرد: همان فرزندان دفاع مقدس امروز سازندگان کشور هستند و همانگونه که در زمان جنگ بومی و غیر بومی مطرح نبود امروز نیز هر کس صلاحیت دارد نظام باید از آنها استفاده کند.

روحی، ایجاد هیاهو را برازنده گیلان ندانست و خاطرنشان کرد: باید به دور از جنجال و هیاهو به اعتلای واقعی خود برسیم و معضل بیکاری را در دهه چهارم ریشه‌کن کنیم.

وی، با اشاره به برخی اقدام‌های ارزشمند استاندار گیلان در مدت تصدی این پست در حوزه کشاورزی، تصریح کرد: استاندار گیلان برای اجرای کانال‌های بتونی و تجهیز و اراضی کشاورزی استان بالغ بر 60 میلیارد تومان ترک تشریفات برای جهاد کشاورزی مصوب کرد کاری که بی‌سابقه بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، حمایت استاندار در بخش‌های مختلف و اعتباری کشاورزی استان را نشانه توجه عمیق وی به بخش کشاورزی و تولید استان دانست و افزود: پیگیری استاندار به صورت ویژه و ملاقات‌های زیاد با وزیر کشاورزی موجب برطرف شدن مشکلات در اجرای 100 درصدی مصوبات سازمان جهاد کشاورزی استان شد.

وی، یادآور شد: مجموعه استانداری گیلان سال گذشته در بخش اعتبارات هزینه‌ای و تملکی کمک خاصی کردند که 80 درصد مشکلات سازمان جهاد کشاورزی برطرف شد.

روحی ابراز کرد: تمام قراردادهایی که برای پیمانکاران در بحث احداث کانال‌های بتونی اجرا می‌شود استاندار از اختیارات خود برای گرفتن پیمانکار استفاده کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول