اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی‌هنری حوزه هنری گیلان خبر داد

رونمایی خاطرات شفاهی گیلان در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی‌هنری گیلان از رونمایی کتاب خاطرات شفاهی «فانوس‌ها همه خاموش» در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه خبر داد.

رونمایی خاطرات شفاهی گیلان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد پر حلم صبح  امروز در جلسه حوزه هنری استان اظهار کرد: «فانوس‌ها همه خاموش» عنوان کتاب خاطرات شفاهی مجید بزرگی‌راد از جانبازان دوران دفاع مقدس است که در 400  صفحه شامل خاطرات، اسناد و آلبوم عکس رونمایی می‌‌شود.

وی افزود: رونمایی کتاب مذکور که از انتشارات سوره مهر است با همت واحد ادبیات پایداری حوزه هنری گیلان منتشر و در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه رونمایی می‌شود.

این مسئول، خاطرنشان کرد: مصاحبه این کتاب را  مجتبی نعیمی بر عهده داشته و تدوین آن را نیز محمد حسین باقری انجام داده است.

به گفته وی، در کتاب «فانوس‌ها همه خاموش» خاطرات دوره کودکی، انقلاب و دفاع مقدس راوی به تصویر کشیده شده است.

پر حلم یاد آور شد: مجید بزرگی‌راد از رزمندگان فومنی است که از 13 سالگی تا سال 69 در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و خاطرات به یاد ماندنی وی از حضور  در شهر فومن، لشکر قدس گیلان و جبهه‌ها در این کتاب  قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب به گوشه‌هایی از زندگی شهیدان سعید بزرگی (برادر راوی)، حجت نظری، خلوص دهقانپور، مرات مبرا، محمد رضا قربانی، بهروز جلایی و ... اشاره شده است.

ا‌نتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول