اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

خدمات استاندار گیلان در انزلی ارزنده است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: توسعه بندر انزلی حاصل خدمات ارزشمند و ارزنده مهدی سعادتی استاندار گیلان است.

خدمات استاندار گیلان در انزلی ارزنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی عصر امروز در جمع مسئولان و مردم این شهرستان از کمک‌ها و تلاش‌های استاندار گیلان در توسعه بندرانزلی قدردانی کرد.

وی، پیگیری پروژه راه‌آهن قزوین‌-‌رشت‌-انزلی و مذاکرات با روسیه برای پیوستن راه‌آهن انزلی به آستارا و روسیه را حاصل تلاش‌های بدون وقفه استاندار گیلان عنوان کرد.

فرماندار انزلی، از بهره‌برداری کنارگذر انزلی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این کنارگذر موجب توسعه بیشتر گردشگری انزلی است که استاندار گیلان نیز تلاش‌های زیادی برای این امر انجام داده است.

وی، طرح احیای تالاب انزلی، جمع‌آوری مکانیزه زباله در این شهرستان و تبدیل آن به کمپوست و سرمایه‌گذاری میلیاردی در بندر انزلی را گوشه‌ای از اقدام‌های دولت و نیز پیگیری‌های استاندار گیلان برشمرد.

داودی، واگذاری 300 واحد مسکن مهر را از دیگر برنامه‌های دولت در سال آینده ذکر کرد و افزود: افتتاح واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علوم پزشکی، دندانپزشکی و ... از جمله برنامه‌های آینده این شهرستان است.

وی، توسعه و بهسازی و تجهیز بیمارستان انزلی، اجرای طرح پرورش ماهی در قفس، ایجاد یک شهرک ورزشی، ساخت پل، بهسازی و زیباسازی شهر انزلی را از دیگر اقدام‌ها بیان کرد.

این مسئول، با بیان اینکه بندر انزلی در گذشته نتوانسته بود به حق خود برسد، خاطرنشان کرد: با همت مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار گیلان و ایجاد همدلی، بندر انزلی می‌تواند به جایگاه واقعی خود با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد برسد.

ا‌نتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول