اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جاجرم خبر داد

کمک 575 میلیون ریالی فرهنگیان جاجرم به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جاجرم گفت: فرهنگیان این شهرستان 575 میلیون ریال به عتبات عالیات کمک کردند.

کمک 575 میلیون ریالی فرهنگیان جاجرم به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، سید مهدی موسوی اظهار داشت: مبالغ اهدایی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان جاجرم به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی واریز شد.

وی افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان 70 آموزشگاه شهرستان جاجرم، مبلغ 575 میلیون ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

موسوی با بیان اینکه این مبالغ به حساب ستاد بازسازی استان واریز شد تصریح کرد: یکی از بانوان فرهنگی جاجرم نیز با پرداخت مبلغ 3 میلیون ریال، هزینه یک خشت طلا را متقبل شد.

خبر دیگر نیز حاکی است مدیر آموزش و پرورش بجنورد گفت: از میان 20 معلم نمونه جوان استان؛ چهار معلم جوان از این شهرستان انتخاب شدند.

جمشید عین‌بیگی اظهار داشت: از میان همکاران جوانی که فرم امتیازبندی را در زمان مقرر تکمیل و تحویل کردند پس از بررسی مدارک، اسامی 10 معلم نمونه جوان به استان ارسال شد؛ که چهار نفر از آن‌ها به عنوان معلمان نمونه جوان استان انتخاب شدند.

وی افزود: بهاره ارجمندزاده"، "فهیمه وحیدی‌بجنوردی"، " صفورا کمالی" و  "دانیال رحیمی" چهار معلم جوان بجنورد هستند که به عنوان معلمین نمونه استان انتخاب شده‌اند.

عین‌بیگی تصریح کرد: 13 معیار به عنوان ملاک‌های انتخاب معلمان نمونه جوان در نظر گرفته شد که از آن میان می‌توان به اختراعات، تالیفات و ترجمه، تلسط به زبان‌های انگلیسی و عربی، مهارت‌های IT  و ... اشاره کرد.

وی در خصوص معلمان نمونه جوان شهرستان نیز گفت:  "سعید شمسی"، "ساناز ربانی"، "مریم شاکری‌چنارانی" و " طیبه محمدزاده" به عنوان چهار معلم نمونه جوان بجنورد انتخاب شدند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول