اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

حضور 80 تیم پلیس راه در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 80 تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی استان حضور می‌یابند.

حضور 80 تیم پلیس راه در جاده‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح نوروزی پلیس راه اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی از امروز 24 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

وی افزود: در این طرح نوروزی 50 تیم محسوس و 30 تیم نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان حضور فعال دارند.

نصرتی با تاکید بر برخورد با افراد خاطی و متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راه استان در سال جاری در کاهش آمار تلفات جاده‌ای مقام دوم کشور را کسب کرده است که این امر نشانگر حضور فعال و مستمر پلیس راه در قالب طرح نوروزی است که توانسته تلفات جاده‌ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

این مسئول با اشاره به وظایف نیروی انتظامی استان تصریح کرد: ایجاد تسلی خاطر و آرامش روحی افراد جامعه در ایام نوروز باید مورد توجه ماموران نیروی انتظامی استان باشد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و روشنگرانه رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها در این زمینه و فرهنگ‌سازی نقش مؤثر و سازنده‌ای دارند و کاهش سوانح رانندگی یکی از این موارد است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده تمام نهادها و سازمان‌های همراه انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت خاطر نشان کرد: مشارکت عمومی زمینه امنیت پایدار را در جامعه فراهم کرده و در صورت استمرار آن شاهد آرامش و آسایش برای تمامی آحاد مردم در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول