اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 اسفند در جوار مرقد امام

رزمایش نوروزی پلیس راه برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس راه کشور از برگزاری رزمایش بزرگ نوروزی در جوار مرقد مطهر امام راحل (ره) در روز 24 اسفند ماه خبر داد.

رزمایش نوروزی پلیس راه برگزار می‏شود

صمد اسفندیاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تیم‏های پلیس راه کشور مطابق روند هر ساله در ایام نوروز و همگام با سایر دستگاه‏های خدماتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه کار خود را آغاز می‏کنند.

وی ادامه داد: البته پیش از آغاز این طرح رزمایش بزرگ طرح نوروزی در 24 اسفند ماه 90 در ضلع جنوبی مرقد مطهر امام راحل عظیم‏الشأن (ره) برگزار می‏شود.

اسفندیاری طرح نوروزی را بزرگ‏ترین مانور ترافیکی کشور خواند و افزود: بیشترین حجم جابه‏جایی ترافیکی کشور در ایام نوروز صورت می‏گیرد.

معاون عملیات پلیس راه کشور ادامه داد: به عبارتی دیگر در هیچ برهه زمانی از سال چنین حجم ترافیکی در یک بازه کوتاه‏مدت جابه‏جا نمی‏شود.

وی اضافه کرد: این حجم گسترده از جابه‏جایی موجبات روانه شدن همه توان، امکانات و نیروی انسانی از سوی پلیس را به امری ضروری بدل می‏سازد.

اسفندیار افزود: بدین ترتیب تیم‏های پلیس به صورت شبانه‏روزی در قالب طرح نوروزی در همه جاده‏های مواصلاتی کشور به‏کار گرفته می‏شوند.

معاون عملیات پلیس راه کشور از بهاری پربارش در نوروز امسال خبر داد و افزود: طبق بررسی‏های کارشناسان حوزه هواشناسی به نظر می‏رسد که زمستان پربارش امسال در ایام بهاری و نوروز همچنان به این رویه بارش نزولات آسمانی ادامه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این امر به مسافران نوروزی توصیه می‏شود که پیش از عزیمت، خودروی خود را به ملزومات سفرهای زمستانی نظیر البسه گرم، وسایل گرمایشی اضطراری و به خصوص زنجیر چرخ تجهیز کنند.

اسفندیاری خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در حین سفر شد و افزود: پرهیز از سرعت غیرمجاز و توجه کامل به تابلوها و علائم رانندگی، دیگر توصیه پلیس راه به هموطنان عزیز است.

معاون عملیات پلیس راه کشور ادامه داد: اعضای خانواده بزرگ پلیس راه کشور معتقد هستند که اگر راننده‏ای به تابلوها و علائم موجود در مسیر حرکت توجه کافی را معطوف سازد با مشکل خاصی روبه‏رو نمی‏شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول