اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور

طرح نوروزی پلیس‌راه در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سراسر کشور طرح نوروزی پلیس‌راه در لرستان آغاز شد.

طرح نوروزی پلیس‌راه در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرمانده انتظامی لرستان ظهر امروز در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس‌راه در لرستان طی سخنانی اجرای این طرح بزرگ ملی را گامی مهم در راستای کاهش سوانح رانندگی در طول سفرهای نوروزی عنوان کرد و گفت: اضافه بر پاستگاه‌های انتظامی و پلیس‌راه در سطح لرستان 66 کانکس و چادر برپا می‌شود.

سردار کاظم علیزاده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی لرستان تمام تلاش خود را برای امنیت، رفاه و آرامش مسافران نوروزی به کار گرفته است، افزود: موفقیت این طرح مستلزم همکاری و تعامل مردم با مأموران پلیس‌راه و رعایت قوانین است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: شعار ناجای امسال "بهار من آرامش و رضایت توست" است.

سردار علیزاده خاطرنشان کرد: یکی از اهداف طرح نوروزی پلیس راه بهبود و روان‌سازی ترافیک در محورهای ارتباطی لرستان است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه حضور مأموران پلیس‌راه به همراه نیروهای امدادی در طول مسیر با هدف سفر ایمن، آرامش و آسایش خانواده‌ها است، گفت: تلاش برای کاهش سوانح رانندگی از دیگر اهداف اصلی اجرای طرح نوروزی پلیس در این استان است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح دستگاه‌هایی چون اداره‌کل راه و ترابری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، ستاد حوادث غیر مترقبه، آتش‌نشانی و امدادخودرو در کنار مأموران پلیس‌راه مشارکت و همکاری فعال دارند، اظهار داشت: امسال تمام راه‌های مواصلاتی لرستان زیر ذره‌بین نیروهای پلیس قرار دارند و پلیس با رانندگان متخلف و حادثه‌آفرین با جدیت برخورد کرده و اعمال قانون می‌کند.

یگان‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، امدادخودرو و پلیس راه لرستان با انجام رزمایش به سمت محل‌های مأموریت‌های خود در محورهای ارتباطی استان لرستان اعزام شدند.

طرح نوروزی پلیس‌راه که از 24 اسفندماه در محورهای ارتباطی سراسر کشور آغاز شده تا پانزدهم فروردین‌ماه 1391 ادامه دارد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول