اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

حضور 50 اکیپ پلیس راه در جاده‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 50 اکیپ پلیس راه استان زنجان در جاده‌ها مستقر هستند.

حضور 50 اکیپ پلیس راه در جاده‌های استان زنجان

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس راه استان در همه جاده‌ها مستقر بوده و در راستای راهنمایی و جلوگیری از تخلفات اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه 50 اکیپ پلیس راه استان زنجان در جاده‌ها مستقر هستند افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه پرسنل در آماده‌باش کامل بوده و در راستای خدمات‌رسانی به مسافران اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه برای نخستین بار تست الکل از راننده‌ها در جاده‌های استان صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: دستگاه تست الکل خریداری شده و برای نخستین بار در سال جدید از آن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه با رانندگان مشکوک به الکل برخورد جدی صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: ضروری است رانندگان با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

رشتیانی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه استان زنجان به همراه سایر دست‌اندرکاران در جاده‌های استان به ویژه نقاط حادثه‌خیز حضور جدی دارند یادآور شد: از رانندگان درخواست می‌شود تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه ناگوار در جاده‌های استان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه ضروری است رانندگان از انحراف به چپ جدا خودداری کنند افزود: سبقت غیر‌مجاز، حرکت با سرعت مطمئنه از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان باید در حالت خواب‌آلودگی رانندگی نکنند یادآور شد: بین خواب و بیداری فاصله‌ای برای جبران خسارت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 18 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد افزود: برخی از این نقاط حادثه‌خیز رفع نقص شده اما باید برنامه‌ریزی مطلوب در این زمینه صورت گیرد.

رشتیانی ادامه داد: رانندگان باید ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از مبدأ تا مقصد را نیز برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول