اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

تجهیز تیم‌های گشت پلیس راه آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تیم‌های گشت پلیس راه آذربایجان غربی در سال جدید تجهیز شده‌اند.

تجهیز تیم‌های گشت پلیس راه آذربایجان غربی

علی سعیدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افزایش تعداد و تجهیز تیم‌های گشتی پلیس راه آذربایجان غربی در سال جدید مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تیم‌های گشتی پلیس راه به دوربین سرعت سنج مجهز شده‌اند، تصریح کرد: در این راستا کنترل و مدیریت سرعت در جاده‌های استان افزایش یافته است.

این مسئول متوسط سرعت در جاده‌های استان را 87 کیلومتر اعلام کرد و افزود: مردم در سال جاری رعایت موارد ایمنی به ویژه رعایت سرعت را مدیریت کرده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری از توان نیروهای کمکی از تهران در قالب 60 نفر بهره گرفتیم، خاطرنشان کرد: این افراد به طور ثابت در محورهای استان مستقر بودند.

وی بر آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: از طریق اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی می‌توان میزان سوانح را در جاده‌های استان کاهش داد.

این مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، گفت: در صورت رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول