اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خبر داد

آغاز همزمان طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تا دو روز آینده پلیس راه آذربایجان غربی همزمان با سایر استان‌های کشور طرح ویژه نوروزی خود را آغاز خواهد کرد.

آغاز همزمان طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی

علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را مدیریت بهینه و اصولی محورهای مواصلاتی در زمینه ترافیک و کاهش سوانح رانندگی عنوان کرد و افزود: برای این منظور پلیس راه استان با استقرار اکیپ‌هایی در سطح جاده‌های اصلی و فرعی استان در این زمینه تلاش خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به در حال اجرا بودن طرح ویژه زمستانی پلیس راه استان تصریح کرد: طرح زمستانی از نخستین روزهای آذر ماه آغاز شده بود و 25 اسفند ماه به کار خود پایان می‌دهد.

سعیدی با بیان اینکه طرح‌های پلیس راه آذربایجان غربی در سال جاری نقش بسزایی در کاهش میزان تصادفات داشت خاطر نشان کرد: در سال جاری طرح‌های ویژه ارتحال امام ( ره )، طرح ویژه 13 فروردین و طرح زمستانی در جاده‌های استان انجام گرفته است.

وی مدت زمان اجرای طرح نوروزی را 20 روزه عنوان کرد و گفت: طرح نوروزی پلیس راه 15 فروردین ماه که میزان سفرها کاهش می‌یابد به اتمام می‌رسد.

این مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان اظهار داشت: مدیریت اصولی ترافیک مستلزم همکاری هر چه بیشتر مردم با پلیس است.

سعیدی داشتن زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی خودروها را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و برودت هوا رانندگانی که قصد سفر در جاده‌های استان را دارند باید خودرو خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول