اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد

افتتاح کارخانه اسانس دانشگاه جیرفت طی 2 هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از افتتاح کارخانه اسانس این واحد دانشگاهی طی دو هفته آینده خبر داد.

افتتاح کارخانه اسانس دانشگاه جیرفت طی 2 هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجید خزایی امشب در آیین بزرگداشت روز معلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: همه روزها و ایام متعلق به معلم است، زیرا بدون معلم دنیا بی‌معنا است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نخستین معلم و پیامبران نیز معلم ثانی هستند، افزود: بر این اساس معلمان باید قدر و منزلت خود را بدانند و آن چه مهم است حفظ شأن و جایگاه رفیع معلمی است.

خزایی تصریح کرد: بزرگان ما تأکید دارند که معلمان همواره اخلاص در عمل و خودسازی را مد نظر داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: آن چه در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش مد نظر است، حفظ جایگاه اساتید است.

خزایی ابراز داشت: در همین راستا باید برای حفظ حقوق اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حقوق و مزایای اعضای هیئت علمی و اساتید این دانشگاه برابر با حقوق دانشگاه‌های دولتی باشد و با افزایش بودجه طی یک برنامه، حقوق و مزایا به میزان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: اساتید دانشگاه باید در تمام برنامه‌های دانشگاه مشارکت داشته باشند و با ارائه راهکارهای سازنده در زمینه‌های مختلف مدیریت دانشگاه را در پیشبرد اهداف یاری کنند.

خزایی ابراز داشت: ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت است که لازمه تحقق این برنامه‌ها این است که اساتید دانشگاه فقط به تدریس بسنده نکنند و در اعتلای همه جانبه دانشگاه نقش داشته باشند.

وی با اشاره به منابع جدید مالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با توجه به پتانسیل‌های موجود اذعان داشت: یکی از منابع مالی جدید این واحد دانشگاهی کارخانه اسانس است که طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خزایی با بیان اینکه در سال گذشته کارهای ارزشمندی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت انجام شده است، افزود: پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های موجود اضافه شده و در حال حاضر دانشجویان در 15 رشته در حال تحصیل هستند.

وی با درخواست شرکت بیشتر اساتید در پژوهش‌های دانشگاه اظهار داشت: اگر پژوهش را از دانشگاه بگیرند، این مکان دیگر دانشگاه نیست.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول