اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد سوادکوه خبر داد

پرداخت 50 میلیارد ریال وام به دانشجویان دانشگاه آزاد سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از پرداخت بیش از 50 میلیارد و 650 میلیون ریال وام از صندوق رفاه دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

پرداخت 50 میلیارد ریال وام به دانشجویان دانشگاه آزاد سوادکوه

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با بیان این نکته که افزایش کمیت و کیفیت این دانشگاه از عملکرد 10 ساله آن است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه دارای 58 مربی و 12 استادیار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از حضور 2 هزار و 409 دانشجوی در حال تحصیل در این دانشگاه خبر داد و افزود: 548 نفر از این دانشجویان دختر و یک هزار و 861 نفر از آنان پسر هستند.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش از برنامه‌های اساسی ما در این دانشگاه است، گفت: تعداد 71 مقاله ISI و 28 مقاله علمی و پژوهشی در این واحد علمی تدوین شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: 71 طرح پایان یافته و 24 طرح در حال اجرا در سوادکوه وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از ارائه 57 مقاله در کنفرانس‌های خارج از کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های علمی اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی قابل تقدیر است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: 23 هزار و 493 جلد در کتابخانه دانشگاه آزاد واحد سوادکوه وجود دارد که مورد استفاده دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی قرار می‌گیرد.

احمدی از پرداخت بیش از 50 میلیارد و 650 میلیون ریال وام از صندوق رفاه دانشجویی این دانشگاه خبر داد و افزود: این وام‌ها با عنوان‌های وام بلند مدت بعد از فراغت، وام کوتاه مدت و وام میان مدت بوده است.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول