اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز معلم

افتتاح نخستین رادیو دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد اردستان گفت: نخستین رادیوی دانشجویی 12 اردیبهشت (روز معلم) سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان افتتاح می‌شود.

افتتاح نخستین رادیو دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید آبکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان اظهار داشت: با راه‌اندازی رادیوی دانشجویی در زمان و هزینه برخی از همایش‌ها و سخنرانی‌های دانشجویی صرفه‌جویی می‌شود.

وی با بیان اینکه این رادیو از نوع رادیوهای کابلی است، افزود: مرکز رادیو در ساختمان اصلی دانشگاه است و صدای رادیو در تمام قسمت‌های دانشگاه پخش می‌شود.

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان با اشاره به اینکه زمان پخش برنامه‌های رادیو قبل از آغاز کلاس‌ها و ساعات استراحت دانشجویان است، ادامه داد: با پخش برنامه‌های شاد در ابتدای صبح دانشجویان و اساتید با روحیه‌ای بالا و شاداب در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی راه‌اندازی این رادیو طی دو سال انجام شده است، تصریح کرد: ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به گزارشگری، مجری، بازیگری، خبرنگاری و ... انجام شده است و افراد انتخاب شده در کلاس‌هایی زیر نظر کارشناسان صدا و سیما آموزش داده می‌شوند.

آبکار بیان داشت: یکی از برنامه‌های رادیو گفت‌وگو با کارشناسان فرهنگی و مذهبی، مدیرگروه دانشکده‌ها، روان‌شناسان و کارشناسان مذهبی است و دانشجویان توسط گزارشگر هم‌زمان می‌توانند سؤالات خود را از مدیر و یا کارشناس مربوطه بپرسند.

وی افزود: تجهیزات این مرکز در حدود 4 میلیون تومان هزینه داشته است و در حد یک رادیوی اولیه است، اما انتظار داریم این اقدام موفقیت‌آمیز باشد و در دانشگاه‌های دیگر نیز مراکز رادیویی احداث شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول