اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دانشگاه آزاد ساری خبر داد

درخشش دانشگاه آزاد ساری در مسابقات اختراعات ژنو

خبرگزاری فارس: سخنگوی دانشگاه آزاد ساری گفت: اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی ساری در مسابقات بین‌المللی اختراعات ژنو سه مدال نقره را کسب کردند.

درخشش دانشگاه آزاد ساری در مسابقات اختراعات ژنو

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری، احمد مظفری تصریح کرد: در این مسابقات سه اختراع صندوق پستی رسیددهنده مرسوله پستی به صورت هوشمند و الکترونیکی، ذخیره‌سازی گاز در مخزن و سنسور هشداردهنده برای ماسوره چرخ خیاطی توسط محمدرضا نجاتی مقدم، حنانه مهدوی و محمدحسین نجاتی مقدم از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی ساری موفق به کسب سه مدال نقره، دیپلم افتخار و نشان ویژه نمایشگاه شدند.

سخنگوی دانشگاه آزاد ساری گفت: اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی ساری دو مدال مدال نقره و دو مدال برنز مسابقات بین‌المللی اختراعات، در کشورهای اسلواکی، فرانسه، انگلیس و کره جنوبی را کسب کردند که با کسب این سه مدال نقره در ژنو  تعداد مدال‌های اعضای این باشگاه در مسابقات بین المللی به 10 مدال رسید.

وی بیان داشت: در مراسم استقبال از این مخترعان، هادی حسینی و کمال علیپور نمایندگان منتخب مردم قائمشهر و سوادکوه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی پیرفلک فرماندار قائمشهر و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر حضور داشتند.

به گزارش فارس، چهلمین نمایشگاه بین‌المللی اختراعات و ابتکارات ژنو به منظور معرفی دستاوردهای جدید علمی، اختراعات و تجاری‌سازی آنها با حضور789 شرکت کننده از 49 کشور جهان و یک‌هزار اختراع از 18 تا 22 آوریل 2012(فروردین1391) در کشور سوئیس برگزار شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول