اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد:

احداث کارخانه اسانس گیاهان دارویی دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در راستای فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه جیرفت، کارخانه اسانس گیاهان دارویی در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت احداث شده است.

احداث کارخانه اسانس گیاهان دارویی دانشگاه آزاد جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجید خزایی عصر دیروز در همایش «پژوهش» دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در دی ‌ماه 1363 با یک رشته تحصیلی در مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: این واحد دانشگاهی تاکنون دارای 20 هزار فارغ‌التحصیل، 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و 100 عضو هیئت علمی است.
خزایی خاطرنشان کرد: 70 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی، مزارع و گلخانه آموزشی تحقیقاتی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته و کتابخانه متصل به کتابخانه دیجیتال از ویژگی‌های این دانشگاه است.
وی تصریح کرد: از برترین افتخارات این واحد دانشگاهی که در توسعه علمی و آموزشی کشور نقش مهمی ایفا کرده، وجود پنج مجله علمی تخصصی است که سه مجله در پایگاه اسنادی جهان اسلام نمایه «آی‌اس‌سی» ثبت شده است.
خزایی با تأکید بر تقویت انگیزه‌های پژوهشی در دانشجویان و استادان عنوان کرد: امروز ملاک ارزشیابی یک واحد دانشگاهی پیشرفت‌های پژوهشی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز دانشگاه‌ها این است که در مورد پایان‌نامه‌ها کارهای موازی صورت می‌گیرد که این امر نظارت بیشتر مدیران گروه‌ها را می‌طلبد.
خزایی بیان کرد: در راستای فعالیت‌های پژوهشی در این واحد دانشگاهی، کارخانه اسانس گیاهان دارویی در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت احداث شده است.
وی افزود: با احداث کارخانه اسانس گیاهان دارویی در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای دانشگاه، نقش موثری در تحقیق و پژوهش درباره انواع گیاهان دارویی داریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: درخواست شغل از سوی جوانان امری منطقی است و در قبال بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور دانشگاه‌ها باید پاسخگو باشند.
به گزارش فارس، همایش «پژوهش» با حضور مسئولان محلی و سه نفر از رؤسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول