اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرمی خبر داد

رقابت 3000 نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرمی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمی گفت: امسال بیش از 3 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی رقابت می‌کنند.

رقابت 3000 نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل ابراهیمی  پیش از ظهر امروز در شورای آموز عالی شهرستان گرمی اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد این واحد همزمان با سراسر کشور در روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرمی به عنوان یکی از واحدهای پیشرو در ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی بوده و هم اکنون بیش از 500 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در این واحد مشغول تحصیل هستند.

این مسئول توجه به ارتقای کمی و کیفی آموزش، تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مجهز به فن‌آوری‌های روز دنیا و حمایت از اساتید، دانشجویان نخبه، محقق و پژوهشگر را از برنامه‌های این دانشگاه ذکر کرد.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی با تلاش و ارائه طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی با موضوع نام و شعار سال برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های بلندی بردارد.

فرماندار گرمی هم از اجرای برنامه‌های ویژه در هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

عزیز صحرایی ابراز داشت: معلمان باغبانان گل‌های اندیشه و تفکر هستند و تکریم آنها ارزش گذاشتن به گوهر علم و دانایی است. 

وی بیان داشت: امروزه نقش آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و در جهان معاصر که علوم در جهات مختلف توسعه می‌یابد نقش معلم در بالندگی جامعه غیرقابل انکار است.

این مسئول تجلیل و تکریم از معلمان و مربیان نمونه در مقابل زحمات طاقت فرسای آنها را ضروری دانست و گفت: با قدردانی، ابراز محبت و درک زحمات معلمان باید عرق خستگی را از پیشانی بلند این طبقه تلاشگر بزداییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز در این جلسه از آمادگی مدارس این شهرستان برای اجرای نظام آموزشی 6.3.3 خبر داد. 

ترحم رستمی اظهار داشت: در تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت اسلامی لحاظ شده و نظام آموزشی جدید از مهر ماه سال جاری در مدارس گرمی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای آموزشی برای تحول بنیادین فراهم شده و محتوای دروس هم در دست چاپ است.

این مسئول به فعال بودن ستاد بزرگداشت هفته معلم در گرمی اشاره کرد و حضور اولیا در مدارس، یادواره شهدای فرهنگیان، دیدار مسئولان با معلمان در محیط مدرسه، تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای، دیدار معلمان نمونه با امام جمعه شهرستان، ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش در نماز جمعه و مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌هایی ذکر کرد که در هفته معلم در گرمی برگزار خواهد شد.

رستمی همچنین از انتخاب و معرفی حبیبه فرید گرمی در مقطع ابتدایی و فاطمه عباسپور نمین در مقطع راهنمایی به عنوان معلمان نمونه مدارس غیر دولتی گرمی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش گرمی در بخش دیگری از سخنان خود از راهیابی هادی نامور هنرجوی رشته الکترونیک هنرستان امام خمینی (ره) گرمی به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی شاخه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول