اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

نائب قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بین‌المللی

خبرگزاری فارس: در مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد هلند، تیم روبات فوتبالیست سایز متوسط MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

نائب قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این مسابقات که در شهر آیندهوون هلند برگزار شد، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست در لیگ روبات فوتبالیست سایز متوسط در میان تیم‌های مطرح جهان موفقیت ارزنده‌ای را کسب کند.

در رقابت‌های نیمه نهایی این تیم توانست در بازی با تیم Cambada مکزیک به نتیجه دو بر دو مساوی دست یابد و در ضیافت پنالتی بر این رقیب قدرتمند پیروز شود.

در بازی فینال تیم MRL در مصاف با تیم Techunited از کشور هلند که یکی از قهرمانان جهان است و در مسابقات جهانی روبوکاپ ترکیه قهرمان شده، بازی را با نتیجه دو بر سه واگذار کرده و بدین ترتیب توانست برای نخستین بار به عنوان یک تیم ایرانی در لیگ روبات فوتبالیست سایز متوسط به مقام نایب قهرمانی دنیا دست پیدا کند.

مسابقات بین‌المللی آزاد هلند یکی از معتبرترین مسابقات در این سطح در جهان محسوب می‌شود و تیم‌های مطرح و مدعی دنیا برای کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات جهانی روبوکاپ در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

امسال مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در ماه ژوئن در مکزیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول