اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته معلم

راه‌اندازی نخستین رادیو دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اردستان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته معلم نخستین رادیو دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان افتتاح شد.

راه‌اندازی نخستین رادیو دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان در این مراسم با بیان اینکه با راه‌اندازی رادیوی دانشجویی در زمان و هزینه برخی از همایش‌ها و سخنرانی‌های دانشجویی صرفه‌جویی می‌شود، اظهار داشت: این رادیو با کمک دانشجویان راه‌اندازی شده و ما آمادگی خود را برای حضور در برنامه‌های این رادیو به منظور پاسخ به پرسش‌های دانشجویان اعلام می‌کنیم.

جلیل عمادی با اشاره به اینکه زمان پخش برنامه‌های رادیو قبل از آغاز کلاس‌ها و ساعات استراحت دانشجویان است، افزود: با پخش برنامه‌های شاد در ابتدای صبح دانشجویان و اساتید با روحیه‌ای بالا و شاداب در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه 25 نفر از دانشجویان این دانشگاه کار اداره این رادیو را برعهده دارند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های رادیو گفت‌وگو با کارشناسان فرهنگی و مذهبی، مدیرگروه دانشکده‌ها، روان‌شناسان و کارشناسان مذهبی است و دانشجویان توسط گزارشگر هم‌زمان می‌توانند پرسش‌های خود را از مدیر و یا کارشناس مربوطه بپرسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان هزینه را‌ه‌اندازی این رادیو را حدود 40 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: انتظار داریم این اقدام موفقیت‌آمیز باشد و در دانشگاه‌های دیگر نیز مراکز رادیویی احداث شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول